Saradnjom Fakulteta primenjenih umetnosti Beograd i kompanije "Geberit" raspisan je konkurs za idejno rešenje "Geberit" tipke za ugradni vodokotlić Sigma50. Pravo učešća na konkursu imaju studenti FPU.
Konkurs je pokrenut povodom 50 godina ugradnog vodokotlića. "Geberit" predstavništvo za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju, želelo je da ovaj jubilej obeleži na jedan kreativan način i pruži šansu mladim dizajnerima da se oprobaju u dizajniranju jedinog vidljivog elementa ovog vodokotlića – tipke za aktivaciju ispiranja (ispune za tipku Sigma50).
Inače, osnovni dizajn ove tipke delo je Cristopha Behlinga, dizajnera poznatog po radu TAG Heuer satova, saradnji sa kompanijom "Reebok", modnom kućom "Versace", itd.
Studenti imaju slobodu u odabiru materijala i vizuelnog rešenja tipke. Zahtevi koji treba da budu ispunjeni su funkcionalnost, usklađenost forme i vizuelnog rešenja, inovativnost u odabiru materijala, trajnost. Pri tome treba da imaju u vidu da se radi o proizvodu namenjenom sanitarnim prostorijama, samim tim i specifičnim uslovima u kojima će se tipka nalaziti.
Žiri čine profesori fakulteta FPU (sa odseka Unutrašnja arhitektura i odseka Industrijski dizajn) i predstavnici kompanije "Geberit". Tri najbolja rada biće nagrađena, i uz ostale odabrane radove, predstavljena na jednoj od stručnih izložbi tokom 2014.