Komentari 840



Nemanja Rodić 05.11.2019 11.38.21

Bravo,molim vas da pošaljete ekipu da okrpi dve rupe u ul.Bul.Maršala Tolbuhina,ispred br.28,koje su nastale od tešk8ih dostavnih vozila kija snabdevaju Maxi market i veli8ka su opasnost za druga vozila koja tu ulaze na veoma opterećeni parrking.Hvala na razumevanju.

Milan 09.10.2019 16.01.36

Da, sve je to lepo u teoriji. Međutim kao investitor jednog stambenog objekta koji planira da gradi termoblokovima plus izolacija, gde bi se ceo objekat izolovao tako da se što manje energije koristi za grejanje, hlađenje i ventilaciju teško je naći sagovornika i stručnjaka tj da preciziram inženjera građevine koji bi razumeo jednog investitora koji je u stvari laik ali dobro načitan i upućen u gradnju niskoenergetskih objekata. Mnogo je detalja oko same niskoenergetske gradnje koji zahtevaju odstupanje od klasične gradnje, gde bi moralo da se primeni integrisano projektovanje (o kome se ovde na sajtu pisalo) ali problem je saradnje struka tj. dva inženjera: građevine sa jedne strane i mašinstva sa druge strane. Moje iskustvo do sada je da se sve radi paušalno, šablonski i još nisam naišao na inženjera koji bi objekat gledao kao poseban. To se dobro ogleda na primeru Elaborata energetske efikasnosti gde zapravo nisu ukalkulisani potencijalni dobici energije iz obnovljivih izbora jer kako mi je inženjer rekao toga nema u Zakonu, tj. pravilniku o energetskoj efikasnosti zgrada koji po svemu sudeći nije kompletan. Zakoni i pravilnici se donose radi reda i da bi se zadovoljila forma ili neka treća strana da bi se Srbija navodno približila EU i slično. To mora da se menja da se energija koji mi investitori imamo ne bi trošila nepotrebno već usmerila na stvaranje pravih niskoenergetskih objekata u saradnji sa inženjerima koji prate razvoj niskoenergetske gradnje, a takvih nema ili ih je teško naći.

Maxs 24.09.2019 12.54.49

Pa neka plate 50€ i neka prijave radnike na taj iznos plate plus premije za odlično obavljen posao, plus hrana i smeštaj naravno pa da vide razliku. Podela profita treba da se promeni u korist radnika koji i stvara profit a ne kao do sada, ceo vozni park radnika nije u stanju da pokrije samo jedn automobil poslodavca a ima dva i više komada.

Darko 23.09.2019 10.51.14

Teško da će neko južno od Save da se vraća nazad prelazeći most , vozeći se do Surčina da bi se vratio na Obrenovac. Što se ne napravi put sa 4 trake od Rušnja preko Sremčice i Moštanica do Mislođina?

Шумадинац 16.09.2019 13.52.30

1. Смедерево - Зрењанин - Кикинда - Хоргош. 2. Панчево - Вршац - Темишвар. 3. Кузмин - Бачка Палнка - Сомбор - Бачки брег. 4. Бачка Паланка - Нови Сад - Зрењанин.

Darko 09.09.2019 10.17.53

Po zakonu za sve nelegalno izgrađene objekte se plaća porez x100. Zašto ne legalizovati objekte sa rešenim imovinsko-pravnim odnosima po kratkom postupku? Objekte izgrađene na državnom zemljištu - trijaža šta se može legalizovati. Ostale objekte srušiti o trošku investitora (zakon) jer su odlaganjem rušenja oštećeni vlasnici parcela i legalnih objekata. Godinama.

Miodrag 27.08.2019 12.12.51

Jedno pitanje. Šta ako je investitor NN lice a objekat je izgrađen na javnom prostoru, bez ikakve dokumentacije, bez inspekcijskog nadzora?

Mladen 20.08.2019 11.22.04

Mogao je put za Cacak i preko Panceva, sreca da onaj kome je trebalo da se bogato plati u Surcinu. Hvala Velji i Mrki. Setimo se i da je podjednako kvalitetna zemlja placana na koridoru 11 90din, a ovde je 4000din.

Nikola K. 12.08.2019 23.29.27

Oni koji to rade nisu normalni. Taj kip je simbol Beograda... Ako već hoće gondolu , stanica sa beogradske strane može da se izgradi nekoliko metara niže. Postoje načini: grede ili slično.... Ako ne znate pitajte Kineze

Goran 10.07.2019 00.01.31

Kada ce da se uradi put Sremska gazela u Dobanovcima???

Dragana Tošić 27.06.2019 11.07.14

Poštovani, molim Vas za kontakt firme u Srbiji koja radi vakuumske liftove.

Darko 13.05.2019 14.28.28

Gondola? Zbogom Kalemegdanu u UNESCO kulturnoj baštini.

TikiCar 25.04.2019 15.40.51

Spominje se povezivanje NBG sa Rakovicom, a ne spominju da zbog radova (koja kasne) od Miloševog konaka, tramvaj neće biti u funkciji naredne 3 godine!

veselnik 13.04.2019 21.36.43

"Služba za urbanizam koja će okupiti 10 stručnjaka biće formirana 24. aprila na sednici Skupštine grada, najavljuje Marko Stojčić. Ona će biti podređena gradskom urbanisti", arhitekti - administratoru bez projektantskih referenci i bez ikakvog iskustva na velikim projektima toga tipa!

Ljubinka 09.04.2019 16.55.21

Da li se na zidove koji su krecenim prajmerom moze kreciti jupolom?Ako se vec zid okrecio jupolom preko prajmera da li se mora to sve skidati do gleta da bi se ponovo krecilo prajmerom?

Maks 04.04.2019 08.27.07

Političari treba da shvate da se autoput, od ideje do izgradnje ne može uraditi za jedan njihov mandat. Napraviće haos. Zanči otmu mi zemlju pa za 20 godina plate?? Da li je iko toliko žurio da se naotima para???

Borko 03.04.2019 23.27.23

Zasto se ne zapocne na vreme sredjivanje imovinskog osnova, cemu ova stalna zurba?! Gradiliste nije trkaliste.

Svetlana 03.04.2019 22.32.01

Moze li neko da objasni gospodi iz Ministarstva da se kapitalni infrastrukturni projekti planiraju na vreme i sve neophodne procedure (parcelacija, eksproprijacija...) zavrse, pa nece biti problema kod realizacije projekata. Dokle god se radi obrnutim redosledom, da se prvo ugovori izgradnja (uglavnom sa stranim kompanijama?!) a tek onda se sagledava imovinska situacija na zemljistu bice i problema. Planiraj, pripremi lokaciju, pa radi. Cao zdravo!

Žarko 03.04.2019 22.21.16

Bas su lepo zamislili-da prvo otmu narodu zemlju, sagrade objekte, a onda ce “majke mi” , kad izgrade svoje objekte,, da plate naknadu. Ma daaaa...

inzenjer 27.03.2019 08.59.20

Na osnovu iskustva bojim se da sanacija ovih zgrada nije ekonomski opravdana a i nema smisla dok se ne ukloni uzrok, kontrolisano odvodjenje atmosferskih i upotrebljenih voda.Les je odlican kad je u suvom a kad se raskvasi ode kao kula od karata. U kakvom ce stanju biti predmetni objekti tesko je bilo kome da predvidi. Mislim da je jedino pametno iseliti ljude na bezbedno mesto, a kad se steknu uslovi zgrade porusiti i izgraditi nove uz prethodna detaljna Geotehnicka ispitivanja. Surovo ali jedino ispravno. Za ovakav slucaj nema kvalitetne sanacije jer je svakog sledeceg dana stanje iymenjeno odnosno gore, nazalost.

ISTAKNUTE FIRME /slučajan izbor/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Nemanja Rodić 05.11.2019.
Bravo,molim vas da pošaljete ekipu da okrpi...
Milan 09.10.2019.
Da, sve je to lepo u teoriji. Međutim kao i...
Maxs 24.09.2019.
Pa neka plate 50€ i neka prijave radnike na...
Darko 23.09.2019.
Teško da će neko južno od Save da se vraća ...
Шумадинац 16.09.2019.
1. Смедерево - Зрењанин - Кикинда - Хоргош....