INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Novi proizvodi za novu kulturu gradnje - BEOUNO

02.03.2023. | Gradjevinarstvo.rs

Globalno zagrevanje i klimatske promene generalno su razlog zašto kompletna građevinska industrija mora biti usmerena ka održivoj gradnji i održivim rešenjima. Glavni razlog za ovo jeste činjenica da samo proizvodnja građevinskih materijala dopriosi sa čak 38% ukupnih emisija ugljen-dioksida - gasa koji se smatra odgovornim za izazivanje negativanog efekta staklene bašte.

Novi Dorćol

Beouno je korišćen u izgradnji kompleksa Novi Dorćol (Foto: Lafarge)

Sve navedeno ukazuje na odgovornost i obavezu kompletne građevinske industrije da primeni drugačija tehnološka rešenja i razvije novi način za borbu protiv izazova koji nose klimatske promene. Fokus mora biti usmeren ka inovatvnim rešenjima koja imaju manju potrebu za neobnovljivim, prirodnim resursima i koja uključuju održivi razvoj i cirkularnost.

Beočinska fabrika cementa, sa tradicijom dugom skoro 2 veka, kao članica Holcim grupe, sprovodi globalno definisanu strategiju dekarbonizacije, koja podrazumeva redukciju emisije ugljen-dioksida za 40% do 2030. godine, odnosno prelazak na nultu neto emisiju do 2050. godine, što je zajednički cilj svih članica Holcim grupe.

Kompanija Lafarge potpuno je posvećena razvoju novih proizvodnih rešenja sa smanjenom emisijom ugljen-dioksida, koja će potpuno zadovoljiti sve zahteve građevinske industrije. Udruženi u misiji da grade napredak za ljude i planetu veoma su ponosni na svoj novi proizvod, kojim uvode novu kulturu održive gradnje.

Radi se o jedinstvenom rešenju za sve zahteve koje moderna građevinska industrija traži od cementa.

To je portland-kompozitni cement niske toplote hidratacije sa mešanim dodatkom granulisane zgure i letećeg pepela ili jednom rečju i novim imenom BEOUNO.
 
Svaka tona proizvedenog cementa BEOUNO oslobađa i do 30% manje CO2 nego drugi do sada korišćeni cementi. Na taj način Lafarge štiti planetu i doprinosi u smanjenju globalne emisije CO2, što je ujedno i misija Holcim grupe.

Beouno je već uspeo da pronađe svoju primenu i uspešno se koristi na novim projektima kao što su: Novi Dorćol, Lastavica, Plot 24, Sunnyville, Toyo Tires, Zelena Avenija, GTC X, Aerodrom...

Damir Čjepa, menadžer za tehničku podršku i ključne kupce, i Slobodan Zorić, menadžer prodaje za industrijske kupce i razvoj CO2 rešenja, u videu su bliže predstavili BEOUNO.

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


LAFARGE-300X250-BANNER
REHAU-300X120-BANNER
MAKSPLAST-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;