Tramvaji bi u budućnosti mogli da idu i ka Bežanijskoj kosi, Mirijevu i Ceraku, otkriva za Blic gradonačelnik Beograda Siniša Mali.
- Prema poslednjim istraživanjima mogući pravci razvoja su svakako linije čija bi trasa išla preko Mosta na Adi, zatim potez kroz Bulevar Zorana Đinđića ka Bežanijskoj kosi, potez od Omladinskog stadiona kroz Višnjički bulevar ka Mirijevu, potez od Banovog brda ka Ceraku - objašnjava Mali.
Ono što najpre sledi je proširenje mreže oko naselja Belvil koje je deo projekta uvođenja tramvaja preko Mosta na Adi. U toku je tenderska procedura za izvođača radova, a tramvaji bi tuda mogli da prođu naredne godine sa mogućnošću odvajanja ka Rakovici, Sajmu ili Banovom brdu.
Beograd (preuzeto sa www.pixabay.com)
- Modernizacija postojećih tramvaja u prvoj fazi se planira u naredne tri godine tako što će se izvršiti generalni remont i modernizacija najpre jednog vozila. Nakon probe tog unapređenog tramvaja i analize njegovog rada, namera je da se počne serijska modernizacija. Cilj je da takvo jedno vozilo sa unapređenim performansama bude nosilac tramvajskog sistema u narednih 20-25 godina. Tramvaje su na sličan način unapredili i mnogi gradovi u Evropi kao što su Berlin, Bazel, Beč, Milano, Torino, Lisabon, Minhen, Prag - objašnjava Mali.