Dugogodišnja saradnja Apple i Foster+Partners nastavljena je otvaranjem nove prodavnice u tržnom centru "The Grove" u Los Anđelesu. Kupci ulaze kroz ogromna staklena vrata u maloprodajni prostor u kome je drvored, a na plafonu su ogledala.
Apple prodavnica (Foto: Nigel Young/Foster+Partners)
Tim dizajnera dao je značajan doprinos i raspoloživi prostor je udvostručen. Pravougaona zgrada je sa svih strana zastakljena, a glavni ulaz čine dvoja klizna vrata koja su tokom većeg dela godine otvorena zbog prirodnog provetravanja prostora. Krovni prozori omogućavaju veću količinu dnevne svetlosti, čime se smanjuje upotreba veštačkog osvetljenja.
Drveće fikusa ispred prodavnice nastavlja se i unutar nje, gde se nalazi 16 stabala. Tavanica prekrivena ogledalima nije nova ideja, ali je veoma upečatljiva.
Prvobitna ideja je bila da se stvori najugodnije i stimulativno okruženje za sve, unošenjem drveća u prostranu prodavnicu ispunjenu svetlošću, kako bi se iskusili neverovatni Apple proizvodi. Objedinjeno je specijalno svetlo, drveće, duh filmske i zabavne industrije i umetnost iluzije, sve u prostranoj prodavnici, naglašeno tavanicom sa ogledalom. Spojen je stil života na otvorenom sa kreativnošću i inovativnim duhom koji je suština.
Apple prodavnica sa drvećem (Foto: Apple)
Unutrašnjost prodavnice je slična drugima, proizvodi su na jednostavnim drvenim stolovima i policama, u prostoru za sedenje i korisničku podršku.
Tu je i takozvani forum, gde se održavaju kreativne radionice, uz dva sporedna ulaza.
Ovo je najnovija od desetina prodavnica nastalih tokom dugogodišnje arhitektonske saradnje Apple i Foster+Partners.