Prema postojećim istraživanjima, investitori i građevinske firme u Srbiji imaju velikih problema tokom realizacije svojih projekata, jer nemaju dovoljno inženjera koji su osposobljeni i za upravljanje projektima.
Sa druge strane, firme koje požele da zaposle inženjere takvog profila imaju ozbiljnih problema da ih nađu na tržištu radne snage.
Kao konsultantska kuća sa velikim iskustvom, kako u upravljanju građevinskim projektima, tako i u obukama za inženjere, YU Build nudi specijalizovanu obuku za upravljanje građevinskim projektima u Srbiji.
Obuka se izvodi interaktivno, a polaznici će vežbe realizovati korišćenjem MS Project softvera.
Prođite obuku i postanite još uspešniji menadžeri građevinskih projekata.
KOME JE OBUKA NAMENJENA: Inženjerima i tehničarima, koji žele da značajno poboljšaju svoju efikasnost tokom upravljanja građevinskim projektima, kao i investitorima i izvođačkim firmama koje žele da njihovi projekti postanu mnogo uspešniji.
CILJEVI OBUKE: Posle završetka obuke, polaznici će imati praktična znanja potrebna za sistematsko planiranje, kontrolu i upravljanje građevinskim projektima. Pored toga, polaznici će steći 35 časova obuke iz upravljanja projektima koje su potrebnu za PMP (Project Management Professional) sertifikaciju u organizaciji PMI, najvećeg svetskog udruženja project managera.
Kandidati koji uspešno polože PMP/CAPM ispit u Beogradu, imaće pravo na refundaciju 50% troškova učlanjenja u PMI i prijave ispita (što iznosi 195 USD za PMP ispit i 182 USD za CAPM ispit). Kandidati koje nameravaju da polažu ispit u na drugim lokacijama (Zagreb, Budimpešta, Beč, Sofija) takođe mogu da se prijave.
TRENERI: Zoran Đorđević, Miroslava Višnjić, Jelena Marinković
OSNOVNE TEME KOJE ĆE BITI OBRAĐENE:
1. Upravljanje projektima – pojmovi koje koristimo
2. Komunikacija na projektu
3. Aktivnosti na projektu
4. Veze između aktivnosti
5. Formiranje mrežnog plana i Ganttovog dijagrama
6. Rad sa resursima
7. Rad sa troškovima
8. Planiranje toka realizacije projekta
9. Kontrola realizacije projekta
10. Izveštavanje
11. Neki problemi u realizaciji građevinskih projekata
12. Rizici na projektu
VREME ODRŽAVANJA: I deo – 02-04. februar; II deo – 09-10. februar; obuka se održava u Beogradu.
KOTIZACIJA ZA PETODNEVNU OBUKU: 500 EUR + PDV, a za polaznike koje ispunjavaju sledeće uslove :
1. minimum 1 godina radnog iskustva u oblasti projekt menadžmenta
2. zaposleni su u privatnom preduzeću u sektoru malih i srednjih preduzeća (do 250 zaposlenih) ili registrovani kao preduzetnici
3. zaposleni su u sektoru Građevinarstva
USAID Program za razvoj konkurentnosti donira 50% vrednosti kotizacije, tako da možete da pohađate kurs po ceni od 250 EUR.
Uputstvo za prijavljivanje za kandidate koji ispunjavaju uslove za donaciju:
1. Da bi se prijavili za učešće u programu, kandidati treba da popune prijavni formular 1 i pošalju na pmtraining@compete.rs
2. U roku od tri radna dana ćemo obavestiti kandidate da li je prijava odobrena i dostaviti im listu ovlašćenih centara za trening i kurseva koje kandidat može da odabere. Jedan od ovlašćenih centara za obuku Upravljanje IT projektima je i YU Build
3. Nakon izbora kandidata, USAID će izdati vaučer za izabranu obuku(e) sa kojim kanditat može da se prijavi za trening po sponzorisanoj ceni. Svaki od kandidata ima pravo na maksimum 35 sati sponorisane obuke u oblasti projekt menadžmenta koje može da ostvari u okviru jednog ili kombinacijom više kurseva.
4. Pri upisu na kurs po sponzorisanoj ceni, kandidati treba da predaju vaučer ovlašćenom trening centru (YU Build) u vremenskom roku naznačenom u vaučeru
Po odobrenoj prijavi kontaktirajte nas na edukacije@yubuild.com ili telefon 011/ 2686-707, kontakt osobe: Sanja Nikolić, Marijana Šmigić
Uputstvo za prijavljivanje za kandidate koji ne ispunjavaju uslove za donaciju - Popunite prijavni formular 2 i pošaljite na edukacije@yubuild.com ili telefon 011/ 2686-707, kontakt osobe: Sanja Nikolić, Marijana Šmigić
Prijavite se još danas jer je broj polaznika ograničen.
Najava još jedne obuke u februaru:
Obuka “Primena FIDIC uslova ugovora“ - Vreme održavanja: 23. i 24. februar 2010. godine