INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Projekat: Aura Montenegro Bečići

11.08.2010. | e-kapija

Aura Montenegro Bečići predstavlja jedinstveni projekat od kapitalnog značaja za razvoj savremene crnogorske arhitekture, elitnog turizma i hotelijerstva.

Predstavljeni poslovno-hotelski kompleks je nastao kao vizuelizacija mogućnosti parcele površine 16.800m² koja sa svojim koeficijentom izgrađenosti od 4,5 omogućava formiranje nadzemnih površina od 76.000m² stambeno-poslovnog prostora i oko 30% dodatnih prostora za parking mjesta, odnosno garaže (12.000m²) i ostale poslovno komercijalne sadržaje (10.000m²) koje ovaj prostor svojim konceptom nudi kao posebnu ponudu.

Predviđeni multifunkcionalni hotelsko-poslovni mega centar Aura MNE u okviru ovih jedinstveno prilagodljivih uslova komercijalno-turistickih programa i funkcija samih objekata nudi sve što može podrazumjevati savremeni i ekskluzivni dinamizam njegovih najelitnijih sadržaja, kao što su bazeni, spa centri, elitni apartmani, unikatni jahting dizajn town house vila i lux sadržaji koji obezbeđuju kazina, multifunkcionalni lounge sadržaji, barovi, diskoteke i sl.

Ponuđeni koeficijent izgrađenosti u okviru zadatih urbanističkih uslova pozicionira i mogućnost formiranja Kule kao primarnog i dominantnog objekta spratnosti od 15 etaža (sa mogućnostima dodatnih etažnih celina u okvirima zadate bruto površine ukoliko bi to projekat zahtevao kao uslov realizacije poslovnih interesa biznis planova budućeg investitora).

Osim kule, definisane mogućnosti urbanističkih uslova ostavljaju mogućnost izgradnje pasarele koja bi se sa svojim tranziciono-komunikacijskim funkcijama mogla razviti u opsegu od oko 16m u širini i dodatne poslovno komercijalne sadržaje, koji bi nadopunjavali ukupnu vizuru koju ovaj nadzemni objekat kao jedinstven vidikovac poseduje. Pasarela obezbeđuje neometanu komunikaciju korisnika prostora kule i galerije sa samom obalom mora i dinamično razvijenim slobodnim prostorom elitnog ugostiteljskog sadržaja koje pasarela definiše utapanjem u nadzemne restorane koji predstavljaju mesto predaha i komunikacije korisnika kako spoljnog restoranskog tako i unutrašnjeg posebno luksuznog sadržaja podzemnog prostora.

Mnogo više detalja o ovom projektu možete pogledati na www.auramontenegro.com

Napomena: tekst pred Vama je izvod iz pojašnjenja koncepta projekta, koje je eKapija dobila ljubaznošću arhitekte Nikole M. Markovića

 

 

Komentari: 1

Dusan 13.08.2010 16.11.03

Dakle, u CG se bas trude da uniste jedinu stvar koju imaju , a to je osecaj da ste na pravom moru i da kada se iz vode okrenete ka obali vidite planine, a ne stospratnice... Ne znam ko ih je slagao da su visespratnice kamen temeljac elitnog turizma.

TEKSTOVI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;