Dok se već godinama ideje vezane za površinu unutrašnjih zidova uglavnom svode na LED osvetljenje, ekrane, virtuelne grafike ili pak prefabrikovane panele i dizajnirska rešenja za oblaganje, IdeaPaint vraća neposredni dodir naših ruku u enterijer.
Naše okruženje ne mora biti definisano samo digitalnim tehnologijama, digitalnim grafičkim prikazima i digitalizovanim informacijama. IdeaPaint je jedna od mogućnosti na koji način dečija soba ili učionica može postati pravi mali svet za razvijanje i obrazovanje, ili kako studio, kancelarija ili biro mogu biti "ukrašeni" neposredno zapisanim idejama i informacijama...
John Goscha je u svojoj 25 godini odbio ponudu za posao u kompaniji Goldman Sachs i započeo sa promocijom IdeaPaint (boja za ideje) - boji koja svaku pogodnu površinu može da pretvori u tablu za jednostavno pisanje i brisanje. Zbog uspeha njegovog proizvoda proglašen je i za jednog od 30 najinspirativnijih ljudi ispod 30 godina u SAD.
Prednost, osim očigledne mogućnosti da svaki centimetar zidova svoje kancelarije pretvorite u površinu za brainstorm-ing, jeste i duplo niža cena po kvadratu u odnosu na običnu belu tablu čiju funkciju preuzima.
IdeaPaint zaista zidu daje identične karakteristike kakve ima i tabla za pisanje - tj. na zidovima ne ostaju fleke već se sve napisano i nacrtano sasvim jednostavno briše krpom/sunđerom.
Boja se nanosi na standardno pripremljenu površinu zida kao i za svaku drugu boju. Preko nje se takođe može i premazati nova boja bez uklanjanja. Na sajtu proizvođača se navodi da boja ne puca, ne ljušti se, ne prlja i ne žuti tokom vremena.
IdeaPaint dobila je nekoliko nagrada:
- Best of NeoCon Innovation
- Best of NeoCon Gold in Wall Treatments
- Building Magazine's Grand Prize for Unique Solutions
- Green Star Award from Interior Design Magazine
- Metropolitan Home Design 100
Linkovi:
- IdeaPaint - www.ideapaint.com