Izgradnja mosta Zemun-Borča, preko Dunava, u završnoj je fazi, a završetak radova na mostu se očekuje u decembru 2014. godine, navode u kompaniji „Lafarž“.
Ilustracija (Foto: Pixabay.com)
Kompanija „Lafarž“ je ekskluzivni snabdevač betonom kako za most tako i za pristupne saobraćajnice, a za samu izgradnju mosta zadužena je kineska kompanija CRBC (China Road and Bridge Corporation).
- U most koji će spojiti beogradska naselja Zemun i Borču ugradili smo 120.000 kubika najkvalitetnijeg betona. Ništa nismo prepustili slučaju. Svakodnevno vršimo rigorozne kontrole kvaliteta materijala, a ovakav zajednički pristup je rezultirao potencijalnim nastavkom saradnje sa kompanijom CRBC, koja je za nas izuzetno značajan partner. Trenutno najveći i najzahtevniji projekat o kom razgovaramo je izgradnja auto-puta Bar-Boljare u Crnoj Gori – istakao je Dimitrije Knjeginjić, Direktor „Lafarge Srbija“.
Izgradnja auto-puta od Bara do Boljara, u dužini od 169,2 kilometra je najveći inženjerski i građevinski produhvat u Crnoj Gori. Istovremeno je reč o jednom od pet najvećih projekata ovog tipa koji se realizuju na evropskom tržištu. O značaju navedenog posla govori i podatak da je projektom predviđena ugradnja 1.047.000 kubika betona i 450.000 tona cementa.
„Lafarž“ u Srbiji posluje od 2002. godine i vodeći je proizvođač građevinskih materijala, cementa, betona i agregata, a svoje aktivnosti obavlja kroz jednu fabriku cementa, četiri fabrike betona i jednu fabriku agregata.