INFONET-468X60-BANNER

Most na kanalu DTD niče na proleće

17.12.2013. | Novosti

Izvođač radova na izgradnji mosta na Kanalu DTD, na deonici Bulevara Evrope, kako je potvrdio Goran Višnjić, direktor JP "Zavod za izgradnju grada", biće odabran kad ovo gradsko preduzeće dobije mišljenje Komisije za zaštitu prava ponuđača.

"Zastoj" u tenderskom postupku, dodao je Višnjić, neće odložiti početak radova, koji je planiran u proleće sledeće godine, sa početkom građevinske sezone, a cena izgradnje mosta neće biti menjana, odnosno, most će sigurno za gotovo 300 miliona dinara biti jeftiniji od ponude, koju je za ovaj posao, pre dve godine, dala firma "Borovica transport".

Na tenderu za izgradnju ovog mosta, još jednog prelaza preko kanala DTD u Novom Sadu, koji će biti dug 176 metara i širok 13,70 metara, podsećamo, prijavila su se tri konzorcijuma, a cene radova koje su ponudili kreću se od 693 do 720 miliona dinara.

- Očekujemo odgovore Komisije za zaštitu prava ponuđača za najviše mesec dana – kaže Višnjić. - Donošenje odluke je odložilo to što je jedan od ponuđača, u koncernu, imao i "Mostogradnju", koja je u restrukturiranju, a trebalo bi da izvede 80 odsto poslova, dok je, u drugom slučaju, bilo potrebno da nam direktor jedne od kompanija, nosioca konzorcijuma, od Specijalnog suda, dostavi potvrdu da nije bio član neke organizovane kriminalne grupe. Sigurni smo da ovo odlaganje neće odložiti planirani početak izgradnje, a, s druge strane, doprineće tome da povećamo sigurnost izvođenja same investicije, odnosno, izgradnje mosta.

Na tender su, inače, stigle ponude konzorcijuma koje predstavljaju "Vest izgradnja", "Štrabak" i "Milenijum por", koje su od 250, do čak 290 miliona povoljnije od ponude koju je dala kompanija Dušana Borovice. Sa njegovom kompanijom je, naime, pre dve godine bio potpisan ugovor, a dobio je i avans za radove, ali je firma otišla pod stečaj. Zbog toga je, prilikom raspisivanja novog tendera, bilo predviđeno da se ugovor obezbedi sa garancijama od oko 700.000 evra.

Najkopmplikovanija četvrta deonica

Četvrta deonica Bulevara Evrope, inače, najkomplikovanija je za gradnju, upravo zbog nadvožnjaka i mosta preko kanala DTD. Ukupne je dužine od oko 3.100 metara. Deo radova na ovoj deonici, od Rumenačkog puta do auto-puta Beograd - Subotica, podsećamo, poveren je JKP "Put". Do zastoja je, međutim, došlo na onim delovima, na kojima je ranije bio angažovan "Borovica transport", firma, sa kojom je ZIG, zbog neispunjavanja ugovornih obaveza, prekinuo saradnju, i sa kojom se spori oko avansa, u vreme prethodne vlasti uplaćenog za ove neizvedene radove, vredne više od 462 miliona dinara.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;