Povodom namere da se ruše stare i grade nove prilazne konstrukcije na desnoj obali Pančevačkog mosta, JP Putevi Srbije podneli su Ministarstvu za zaštitu životne sredine Zahtev za davanje saglasnosti na Studiju o proceni uticaja na životnu sredinu.
Pančevački most (Foto: Pixabay)
Projekat se odnosi na državni put IB-47, deonica Beograd (Bogoslovija)-petlja Krnjača. Kako navodi portal eKapija, predviđeno trajanje radova je 1.314 dana, tokom kojih će se prvo raditi na uzvodnoj, a zatim na nizvodnoj konstrukciji, omogućavajući nesmetan saobraćaj tokom celog perioda rekonstrukcije.
Plan uključuje izgradnju privremenih rampi, fazno rušenje postojećih konstrukcija, te postepenu izgradnju novih prilaznih puteva.
Originalne prilazne konstrukcije izgrađene su između 1960. i 1964. godine i sastoje se od dva niza prednapregnutih mostova. Novi idejni projekat, koji potpisuje firma MHM Projekt iz Novog Sada, predviđa devet nezavisnih celina, uključujući četiri odnosno tri nezavisne dilatacijske celije za uzvodnu i nizvodnu konstrukciju, kao i dve pristupne rampe.