Projekat izgradnje mosta preko Dunava kod Ade Huje dobio je saglasnost Ministarstva zaštite životne sredine na Studiju o proceni uticaja na životnu sredinu.
Lokacija mosta (Foto: Studija o proceni uticaja na životnu sredinu izgradnje mosta kod Ade Huje/CIP)
Ovaj most, koji će biti smešten 2,6 kilometara nizvodno od Pančevačkog mosta, predstavlja važan deo infrastrukturnog razvoja Beograda. Projektovan kao deo spoljne magistralne tangente (SMT), most će povezivati Zrenjaninski put sa auto-putem E-75.
Očekuje se da će imati šest traka, biciklističku stazu i stazu za pešake, ukupne dužine 3.498 metara i širine 32,5 metara, navodi portal eKapija. Osim toga, most će biti deo "unutrašnje obilaznice oko Beograda", koja će se protezati od Mosta na Adi, preko oko Topčiderskog parka, zatim Bulevarom Patrijarha Pavla, Pere Velimirovića, kroz Borsku, Crnotravsku, Save Maškovića, do petlje Lasta prema Malom Mokrom Lugu, iza Mirijeva, do mosta na Adi Huji.
Planirani izgled (Foto: Studija o proceni uticaja na životnu sredinu izgradnje mosta kod Ade Huje/CIP)
Planiran još 2003. godine u Generalnom urbanističkom planu, ovaj most se smatra vitalnim za smanjenje saobraćajne gužve u gradu i poboljšanje povezanosti različitih delova Beograda.