BAU2025-468X60-BANNER

JCB lansirao inovativni kompaktni električni utovarivač 403E bez emisije

21.08.2023. | Gradjevinarstvo.rs

JCB je predstavio svoj prvi potpuno električni utovarivač na točkovima, vrhunskih performansi i uz mogućnost punog radnog dana, sa niskom bukom i nultom emisijom za svoje korisnike.

403E nudi teretni kapacitet od 972kg sa paletnim viljuškama

403E nudi teretni kapacitet od 972kg sa paletnim viljuškama (Foto: Terra Srbija)

Ova JCB mašina se može pohvaliti najvećim standardnim paketom baterija u svojoj klasi, kapaciteta 20 kWh, sa produktivnošću koja se podudara sa popularnim 403 dizel modelom.

  • 20kWh litijum-jonski paket baterija najvećeg kapaciteta u klasi
  • 33,4kW pogonski motor (maksimalna snaga) sa tri režima vožnje
  • 20kW hidraulična pumpa (maksimalna snaga) sa režimima kašike i viljuške
  • ZF osovine sa integrisanim prenosnikom za stalni pogon na sva četiri točka
  • Digitalna instrument tabla i rotacioni kontroler za precizan rad

Čista energija

JCB proširuje svoj komplet električne opreme lansiranjem 403E utovarivača na točkovima, pomažući korisnicima da ispune izazov smanjenja ugljenika na gradilištu. Mašina je pokretana 20kWh litijum-jonskim paketom baterija, sastavljenim od dokazanih JCB modula, kao što je već pionirski slučaj kod već postojeće JCB linije električne opreme. Ove baterije, zajedno sa visokoefikasnim električnim motorima i optimizovanim vučnim i hidrauličnim sistemima, pružaju vodeće performanse, pri čemu 403E utovarivač može završiti pun radni dan ili se koristiti neprekidno 4-5 sati u mešovitom radnom ciklusu.

Kao i kod JCB E-Tech linije, 403E ima ugrađeni punjač koji omogućava povezivanje na različite izvore napajanja na gradilištu. Utičnica od 110V će potpuno napuniti baterije za 12 sati, dok će industrijski ili kućni utikač od 230V napuniti paket baterija za samo 8 sati. JCB-ov brzi punjač izvan mašine takođe može se koristiti sa 403E, omogućavajući punjenje iz trofaznog izvora za samo 2 sata.

Mašina je opremljena sa dva nezavisna električna motora, jednim za pogon i drugim za hidrauliku. Pogonski motor pruža snagu od 33,4kW i dolazi sa tri režima vožnje, koje operater može menjati pomoću dva dugmeta na vrhu ručice.

Tri režima vožnje

  • "Hare" režim - maksimalna  brzina vožnje od 20km/h za najdinamičnije performanse i produktivnost.
  • "Tortoise" režim je ograničen na 8km/h radi poboljšane modulacije brzine. To doprinosi poboljšanoj trajnosti baterije bez kompromisa u pogledu performansi podizanja.
  • "Snail" režim ima maksimalnu brzinu od 5km/h, koja se može podešavati u inkrementima od 0,5km/h putem novog rotacionog kontrolera i multifunkcionalnog displeja. Ovo omogućava preciznu kontrolu brzine za precizno upravljanje i fino pomeranje.

Pogon se prenosi putem integrisanog prenosnika na ZF osovine, koje se mogu isporučiti sa otvorenim diferencijalima ili sa blokadom diferencijala za maksimalno prianjanje. Utovarivač može biti sa užim ili širim točkovima, kao i sa poljoprivrednim ili industrijskim pneumaticima, čime je pogodan za širok spektar namena.

Mašina ima dva nezavisna električna motora, jednim za pogon i drugim za hidrauliku

Mašina ima dva nezavisna električna motora za pogon i hidrauliku (Foto: Terra Srbija)

Izuzetno produktivan utovarivač

Ruke utovarivača su preuzete i iste kao kod 403 dizel modela, dostupne u standardnoj i konfiguraciji visokog dizanja. Ruke standardne visine pružaju visinu kačenja od 2,9m, dok model sa visokim podizanjem dostiže visinu kačenja od 3,1m. Obe konfiguracije ruku dolaze sa hidrauličnim brzim priključkom kao standardom, a ruke utovarivača omogućavaju istovremeno podizanje.

403E nudi teretni kapacitet od 972kg sa paletnim viljuškama, pri transportnoj težini od samo 2.671kg. To stavlja 403E unutar standarda EU prikolice, čineći ga idealnom mašinom za korisnike koji rade na zemljišnim predelima, gradskim kao i za one koji iznajmljuju mašine. Postoji i opcja dodavanja tega za teške uslove i intenzivne radne zadatke, koja povećava kapacitet tereta za 118kg i transportnu težinu za 121kg.

Mašina ima jednu ručicu sa proporcionalnim pomoćnim kontrolerom na vrhu. Može se dodatno obezbediti i drugi, pomoćni valjak, što omogućava operateru da uz pomoć jedne ručice pristupi svim funkcijama utovarivača i tako lakše i efikasnije upravlja mašinom.

Mašina ima motor hidraulične pumpe visoke efikasnosti od 20kW, a hidraulički sistem nudi dva režima rada, koji se kontrolišu prekidačem na glavnoj konzoli. Režim kašike pruža dinamički odziv, dok režim viljuške pruža povećanu preciznu kontrolu. Standardna opcija je i programabilna konstantna protočna pomoćna funkcija, koja napaja motorna priključna sredstva, pri čemu operater podešava brzinu protoka putem glavnog ekrana i rotacionog kontrolera.
Udobnost za operatera

403E je inicijalno u ponudi sa fiksnim ili sklopivim krovom, a sada je dostupna i potpuno zastakljena kabina kao alternativa. Tu je i novi multifunkcionalni digitalni displej, koji se kontroliše rotacionim kontrolerom desno od ručice utovarivača. Operater može koristiti rotacioni kontroler za podešavanje protoka pomoćnih hidrauličkih sistema, brzine kretanja i druga podešavanja unutar displeja. Monitor takođe prikazuje sve ključne podatke o radu mašine, uključujući režim vožnje, stanje napunjenosti baterija i brzinu kretanja.

Utovarivač na točkovima se pridružuje brzorastućem asortimanu potpuno električnih mašina u JCB liniji. Ova dokazana tehnologija donosi revolucionarne promene u načinu rada izvođača radova, lokalnih vlasti i kompanija za iznajmljivanje, pružajući performanse bez emisija na mestu upotrebe. Sa smanjenim nivoima buke i vibracijama mašine, 403E je udoban, visoko produktivan utovarivač bez emisija, sposoban da radi sa različitim priključcima.

Za više informacija kontaktirajte kompaniju Terra Srbija koja je generalni zastupnik i ovlašćeni serviser JCB mašina.

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


DOKA-300X250-BANNER
BROWEL-300X250-BANNER
West Balkans Machinery

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Nenad 13.11.2024.
Lepa je ta inicijattiva. Da vidim kakva e b...
Ilija Čvorović 29.10.2024.
Ništa bez garaže
Aleksandra Nikolic 20.10.2024.
Tekst je iz 21. godine, sada je oktobar 24....
Aca 14.09.2024.
Dovoljno je voziti se Bulevarom od Kaluđeri...
DARKO 09.09.2024.
Mogli bi i da napravite hotel, obzirom na k...

;