Na istočnom kraku Koridora 10, ka granici sa Bugarskom, izvode se završni radovi na izgradnji petlje Sopot, kod Pirota, saopštili su Koridori Srbije. Izgradnjom ove petlje dobićemo dodatni podsticaj za privredni razvoj čitave Istočne Srbije i bolju povezanost lokalnih sredina, rekao je direktor Koridora, Aleksandar Antić.
Ilustracija (Foto: Pixabay.com)
Kako se dodaje u saopštenju i na području opština Niška Banja, Bela Palanka, Pirot i Dimitrovgrad rehabilituje se oko 70km postojećih državnih puteva.
Direktor Koridora obišao je i radove na trajnoj stabilizaciji kosine C26 na sekciji Bancarevo-Crvena Reka, čime se, kako se navodi u saopštenju Koridora, rešava problem najmasivnijeg klizišta na Koridoru 10.
Na oba kraka Koridora 10 završavaju se radovi na trajnoj stabilizaciji kosina, a stručni tim obavlja svakodnevna merenja i stalan monitoring stabilnosti svih kosina, odnosno izgrađenih potpornih konstrukcija.
- Južni krak Koridora 10 važan je jer povezuje sever i jug zemlje, a deonica kroz Grdeličku klisuru je najteži graditeljski poduhvat do sada izveden u Srbiji. Po najvišim standardima izgrađena su dva tunela, mostovi, dve petlje, u toku su radovi na trajnoj stabilizaciji kosina 2,3 i 4, a njihov završetak je jedan od prioriteta Koridora Srbije - izjavio je Antić.
Ranije je najavljeno da je za izgradnju saobraćajne petlje Sopot izdvojeno više od 2,1 mil EUR, a završetak asfalterskih radova očekuje se u poslednjem kvartalu ove godine.