Posle Moravskog koridora, Srbija započinje izgradnju još jednog - Fruškogorskog koridora. Kako saznaje Tanjug, sutra (6.10.2020) bi trebalo da bude potpisan ugovor u Vladi Srbije sa kineskom kompanijom CRBC.
Ilustracija (Foto: Pixabay.com)
Vlada Srbije je polovinom septembra odobrila ugovor za izgradnju Fruškogorskog koridora u okviru kojeg će biti izgrađen i tunel kroz Frušku goru od 3,5 kilometara, koji će biti najduži tunel u Srbiji. Takođe, biće izgađen još jedan most preko Dunava od 1,8 kilometara.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je pre nekoliko dana izjavio da se u Srbiji trenutno grade čak četiri auto-puta i da za koji dan kreće projekat i za peti, to jest Fruškogorski koridor, za koji još samo treba da se potpiše ugovor. To će biti veoma važno za grad Novi Sad, kao i celu Bačku i Srem, kazao je Vučić.
Fruškogorski koridor će zvanično biti brza saobraćajnica od Rume do Novog Sada u dužini od 47,7 kilometara, koja će spojiti auto-puteve ka Šidu i Subotici. Imaće četiri kolovozne trake širine po 3,5 metra, ali neće imati zaustavne trake, zbog čega se neće voditi kao klasičan autoput već kao brza saobraćajnica.