GROHE predstavio nove proizvode

09.05.2018. | Gradjevinarstvo.rs

Dana 08.05.2018. godine održana su dva događaja u nizu od 4 Grohe Event-a. Nakon Breakfast@Grohe događaja organizovanog za novinare, druženje je bilo sa GROHE distributerima, a danas 9. maja gosti će biti iz maloprodaje i instalateri, a posle podne arhitekte koji će prisustvovati panel diskusiji čiji će moderator biti arhitekta Amir Vuk – Zec iz Sarajeva.

Vodeći svetski proizvođač sanitarne opreme GROHE je u okviru događaja predstavio linije proizvoda:

  1. Sensia Arena.
  2. Cube Ceramic i Euro Ceramic.
  3. Atrio.

Sensia® Arena

Sensia® Arena - asortiman naprednih tuš WC-a kombinuje najbolje od dva sveta – nemački dizajn i izradu sa jedne strane, te japansku spa kulturu sa druge. Pružajući savršenu negu tela, vrhunsku higijenu i personalizovanu udobnost, Sensia® Arena podiže tuš WC-e u novu dimenziju čistoće i ugodnosti. Novi WC Sensia® Arena stilizovan je u poznatom studiju GROHE Design Studio, a njegova naizgled bestežinska silueta vrlo se lako uklapa u svaki stil uređenja kupatila.

GROHEov nagrađivani kreativni tim dizajnirao je umivaonike, toalete i bidee novih linija „Cube Ceramic“ i „Euro Ceramic“ koje se stilski vežu uz već postojeće linije kupatilske opreme kao što su slavine i tuševi sa kojom čine logičnu, zaokruženu i estetski besprekorno balansiranu celinu. Ove nove linije za moderna kupatila superiornog stila, pozicionirale su GROHE na tržištu kao brend sa potpuno zaokruženom ponudom opreme za kupatila.

GROHE je predstavio i redizajn opreme za kupatila, jedinstven i odvažan, GROHE ATRIO.

Dizajn linije ATRIO odupire se iskušenjima tipičnih elemenata luksuznog dizajna. Njegova istinska elegancija oblikovana je redukovanjem i pojednostavljenjem, stvorena je iz bazične geometrije - savršenog kruga koji predstavlja efikasnost, ženstvenost i savršenstvo, kao i cilindričnog prstena, još jednog vrlo simboličnog oblika koji simbolizuje obećanje. Suzdržanost linije ATRIO će zato svakom prostoru podariti bezvremensku eleganciju.

ATRIO

ATRIO nije zbirka slavina - on je kreativni ideal koji je ugledao svetlo dana zahvaljujući tehničkoj savršenost iz Nemačke.

Proizvodi firme GROHE spoj su estetike, funkcionalnosti i inovativnosti. Upravo te kvalitete prepoznala je stručna javnost, ali i sami korisnici pa je tako Grohe-ov tim u prošloj godini osvojio čak 62, a ove već 12 nagrada.

Za više informacija posetite www.grohe.rs

 
Share |

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
Milan 29.03.2020.
Divno..da li neko zna koja je to boja i gde...
Svetlana 23.03.2020.
Postovana ministarka, objasnite nam kako da...
Grada 22.03.2020.
Jesmo li mi gradjani treceg reda
Milan 12.03.2020.
Kolike su dnevnice fizikalaca?
goran 11.03.2020.
"na teritoriji glavnog grada doneto jedno r...