Novi, modifikovani projekat za izgradnju pruge duge 20 kilometara, koja bi koštala oko 45 miliona evra predstavljen je u Beogradu, u prisustvu predstavnika Železnica Srbije, CIP i lokalne samouprave i privrednika. Radi se o koloseku na trasi Raška - Novi Pazar, a svi se slažu u stavu da je pruga potrebna ovom delu Srbije, te da je reč o održivom projektu od neprocenjivog značaja za privredu, turizam i privlačenje investicija u Novi Pazar i okolinu.
Sada predstoji da se zaključci sa nedavnog sastanka, te projekti i sva druga dokumentacija predstave potpredsednicima Vlade Srbije Zorani Mihajlović i Rasimu Ljajiću, od kojih će biti zatraženo da podrže inicijativu i realizaciju ovog projekta.
Inače, pruga između Raške i Novog Pazara je prvi put projektovana još 1956, a 2007. je urađen njen generalni projekat koji je modifikovan tri godine kasnije. Pedesetih godina sada već prošlog veka, trasa pruge je delimično bila i izgrađena, ali je realizacija projekta stala iz nepoznatih razloga, a tri decenije kasnije je na istom pravcu izgrađen - put.
Po novom projektu, pruga bi trebalo da „ide" dolinom reke Raške, imala bi jedan veći tunel i na njoj bi bilo samo nekoliko manjih mostova.
Trenutno, od pruge mnogo koristi nema ni „čvorište" u Raški, odakle bi jedan „krak" trebao da bude usmeri prema Novom Pazaru, s obzirom na to da do Kraljeva voz sa dva-tri vagona saobraća samo jednom ili dva puta dnevno, i to vrlo sporo.