INFONET-468X60-BANNER

SFSOPLATE-970X250-BANNER

Ruska mašinerija menja pruge brže od plana

30.05.2016. | Beta

U proteklih mesec dana na dve deonice železničkog Koridora 10 između Vranja i Preševa čija je dužina 31,4 kilometra zamenjeno 11 kilometra koloseka.

- Radovi na rekonstrukciji deonica Vranjska Banja-Ristovac, dužine od 17,7 kilometara i Bujanovac-Bukurevac, dužine od 13,7 kilometara, koji se finansiraju iz ruskog kredita za modernizaciju srpske železnice, počeli su 18. Aprila – izjavio je direktor Medija centra „Železnice Srbije“ Nenad Stanisavljević. - Izvođač radova je kompanija Ruskih železnica „RŽD Intenational“.

On je za agenciju „Beta“ izjavio da je na deonici Vranjska Banja-Ristovac, gde je već zamenjeno šest kilometara starih šina novim kolosekom, do sada završeno 20 odsto više radova nego što je predviđeno, dok se na deonici Bujanovac-Bukurevac, gde je do sada zamenjeno pet kilometara novog koloseka, radovi odvijaju predviđenom dinamikom.

- Rekonstrukcija i modernizacija južnih železničkih deonica na Koridoru 10 odvija se uz primenu savremene ruske tehnologije polaganja koloseka, kao i moderne i nove mehanizacije proizvedene u ruskim fabrikama specijalno za realizaciju srpskih projekata – kazao je Stanisavljević.

Radovi na rekonstrukciji najugroženijih deonica na južnom delu železničkog Koridora 10, koji podrazumevaju zamenu celokupnog koloseka, predviđaju i rekonstrukciju deonice Vinarci-Đorđevo kod Niša u dužini od 15 kilometara, a vrednost projekta rekonstrukcije sve tri deonice je oko 26,4 miliona dolara, što se finansira iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.

Radovi se odvijaju u dve faze, u toku je rekonstrukcija i modernizacija deonica Vranjska Banja-Ristovac i Bujanovac-Bukurevac, koja je počela 18. aprila, a nakon što ovaj posao bude završen počeće rekonstrukcija i treće deonice izmedju stanica Vinarci i Đorđevo kod Niša.

Zbog radova na dve deonice između Vranja i Preševa od 18.aprila zatvoren je železnički saobraćaj za putničke vozove prema Skoplju i Solunu a teretni saobraćaj se odvija na po 36 sati.

Međunarodni putnički železnički saobraćaj će ponovo biti uspostavljen prema Skoplju i Solunu od juna do septembra, tokom letnje turističke sezone, kada će se raditi rekostrukcija pruge samo na radovima koji ne zahtevaju obustavu železničkog saobraćaja i to u stanicama Leskovac, Vranjska Banja, Vranje, Bujanovac i Bukurevac.

Predviđeno je da druga faza radova na rekonstrukciji koloseka na deonicama izmedju Niša i Preševa počne u septembru ove godine I trajaće do maja 2017.godine, kada se očekuje završetak rekonstrukcije i modernizacije svih 46 kilometara na tri deonice južnog dela železničkog Koridora 10.

 

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Dr 06.01.2025.
Cena u evrima oko 2.1 milijarda, Expo Srbij...
Radgost 17.12.2024.
Jel ce sat da bude u bronzu? 😁
Zile 01.12.2024.
Molim vas, kao radnik gradjevinskog preduze...
Saša Levi 24.11.2024.
Veseli me da će “Linearni grad” koji su prv...
Nenad 13.11.2024.
Lepa je ta inicijattiva. Da vidim kakva e b...

;