U Beogradu počinje 53. Međunarodni sajam nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije i trajaće do 15. novembra. Među novinama na sajmu je izložba mladih dizajnera, ali i program „hosted byer“ kojim se privlače veliki kupci.
Međunarodni sajam nameštaja će, kao najvažniji promotivni događaj te industrije u jugoistočnoj Evropi, obeležiti veliki broj gostiju iz inostranstva, novi koncept, premijere, inovativna rešenja. Svoje industrije nameštaja predstaviće Hrvatska, Turska, Kina...
Ilustracija (www.pixabay.com)
Direktor marketinga „Beogradskog sajma“ Aleksandar Ivković kaže za RTS da je jedna od najvećih konceptualnih promena ta što će u Hali 3 izlagati mladi dizajneri. Iako mladi oni su, kako kaže Ivković, već priznati i afirmisani u regionu, ali i šire.
Sajam nameštaja je i prilika za privrednu saradnju. Ove godine uveden je i program „hosted buyer“. Ivković objašnjava da se tim programom organizuje dolazak i poseta kupaca iz celog sveta, čime se omogućuje izlagačima direktan kontakt sa ovim kupcima.
Svoj proizvodni program će, nakon desetak godina odsustva sa sajma, predstaviti velike, renomirane kompanije, a prvi put i švedska „Ikea“.
- Naše najznačajnije kompanije prepoznale su da treba da dođu i time povukle i druge kompanije – kaže Ivković i ističe da je cilj da se posle završenog sajma otvaraju saloni nameštaja po celoj zemlji.
Paralelno sa sajmom nameštaja održaće se i sajam mašina, alata i repromaterijala iz oblasti drvne industrije, ali će trajati dva dana kraće.