Vozovi i železničke pruge su važne transportne veze u mnogim gradovima, ali su one takođe ogromne prepreke za pešački saobraćaj, pa treba stvoriti nove veze kako bi se one bezbedno prešle. Uzmite na primer grad Viletaneuse, predgrađe Pariza koje je podeljeno na dva dela sa novim pružnim pravcima.
Kako bi spojio dve strane univerzitetskog grada, pariski biro DVVD je projektovao pešaćki most koji prelazi preko pruga i takođe pruža pristup železničkoj stanici. Pešački most je kao razmotani list ili biljka koja niče iz zemlje i pruža prirodan nastavak pešačke mreže.
Saobraćajna mreža oko Viletaneusa je nedavno rekonstruisana, a iako je to bilo neophodno, projekat je nažalost doveo do podele u gradskoj pešačkoj mreži. Biro DVVD je projektovao pešački most koji spaja dve strane grada uz pružanje novog načina pristupa železničkoj stanici. DVVD je takođe težio da most napravi kao prirodni nastavak urbanog tkiva i svojevrsni reper u prostoru.
Čelični i drveni most izlazi iz tla i uvija se poput vlati trave ili lista. Most je otvoren na oba kraja i uvija se u centru kako bi zaštitio korisnike od vremenskih prilika, buke i izloženosti.
Most dužine 156 metara je širok 8 metara i smešta pešački i biciklistički saobraćaj. FSC sertifikovano drvo je korišćeno za spoljašnje oblaganje i podne ploče kako bi se proširio prirodni izgled mosta.