Dizajner Cujoši Hajaši (Tsuyoshi Hayashi) je koristio odbačeni crep kako bi stvorio zakrivljena sedišta za seriju stolica i klupa. Hajaši je uzeo tradicionalni kavara (kawara) crep iz fabrike u Takagami, gradu u Japanu sa dugom istorijom proizvodnje zakrivljenih crepova od lokalne gline.
Širom Japana, stopa kavara crepa koja se ošteti tokom proizvodnje je pet odsto što rezultira u više od 65.000 komada crepa koji se šalje na deponiju svake godine. Hajaši odseca izgrebane ili napukle delove oštećenih crepova i namešta ih na drveni ram koji je on dizajnirao kako bi se uklopio u standardizovani oblik crepa, tako da su samo ekseri ili lepak potrebni za montažu nameštaja.
„Glatko zaobljeni oblik crepa poziva ljude da sednu na njega, i taj oblik održava vro ergonomskim nečije držanje“, rekao je Hajaši. Dizajner je dodao da su procesi koji se koristi za proizvodnju pločica takvi da ih oni čine veoma izdržljivim i otpornim na vremenske uslove, tako da mogu da se koriste na otvorenom.
„Japanski crep se peče na više od 1.200 stepeni Celzijusa, što ih čini jačim od crepova u Evropi koji se uglavnom peku na oko 800 stepeni“, rekao je Hajaši. „Jedna stolica može da podrži osobu težine i do 120 kilograma.“
Druge osobine koje su privukle Hajašija da potraži novu funkciju za ove odbačene objekte uključuju različite teksture i boje koje se proizvode. „Dimljeni crep daje površini teksturu nalik starenju na površini“, kaže dizajner.
Drveni ramovi mogu biti konstruisani kao pojedinačni komadi ili kombinovani da stvore duge klupe sa nogama različitih visina.