Na poddeonici Vlakovo-Lepenica, auto-puta Koridora Vc, nakon Gaja probijen je još jedan tunel – tunel Igman dužine oko 330 metara. Tunel je probijen za samo četiri meseca uprkos svim izazovima koji su se našli pred radnicima.
- Rad na iskopu tunela Igman odvijao se 24 sata dnevno u tri smene. Na probijanju tunela bilo je angažovano više desetina radnika i teških građevinskih mašina – istakao je Ensad Karić, direktor JP „Autoceste FBiH“.
Tunel je prokopan korištenjem takozvane austrijske metode, najsavremenije u tunelogradnji. Poseban izazov za građevinare predstavljala je geološka struktura terena kroz kojeg prolazi ovaj objekat. Samo iz jedne tunelske cevi, u toku iskopa, izvučeno je oko 33.000 kubnih metara materijala.
Poddeonica Vlakovo-Lepenica, na kojoj se nalazi tunel Igman, duga je oko 10 kilometara. Radove izvodi turska kompanija „Cengiz Insaat“ u partnerstvu sa većim brojem domaćih građevinskih firmi („Euroasfalt“ d.o.o. Sarajevo, „Hering“ d.d. Široki Brijeg, „Deling“ d.o.o. Tuzla, „A3“ d.o.o. Široki Brijeg, „Butmir“ d.o.o. Sarajevo i „HP Investing“ d.o.o. Mostar). Vrednost ugovora iznosi oko 350 miliona maraka, od čega će domaćim kompanijama pripasti oko 200 miliona maraka.
Ova poddenica je deo deonice oko 20 kilometara duge deonice Vlakovo-Tarčin. Do sada su na ovoj deonici, uz tunel Igman, probijeni tuneli Vis (ranije Grabosječ), 25. novembar (ranije Suhodol) i tunel Gaj. Završetak i puštanje u promet celokupne deonice Vlakovo-Tarčin biće krajem leta ove godine čime će auto-putem biti povezana Zenica sa Tarčinom.