Srbija će u narednom periodu ubrzati gradnju putnog Koridora 10, koji bi prema najavama vlade trebalo da bude završen do kraja 2016. godine, kao i Koridora 11 i započeti izgradnju regionalnih auto-puteva. U oblasti saobraćajne infrastrukture prioritet i ove vlade biće da se završi evropski putni pravac Koridor 10, koji povezuje Austriju, Mađarsku, Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bugarsku, Makedoniju i Grčku.
Na celoj trasi treba da bude ukupno šest traka i do sada je na Koridoru 10 izgrađen auto-put od Šida do Beograda i Subotice i Beograda, ali je ostalo da se završi tzv. Ipsilon krak od Subotice do Kelebije u dužini oko 22 kilometra, što je zapravo obilaznica oko Subotice i ta deonica se finansira iz budžeta.
Auto-put na pravcu Koridora 10 je od ranije izgrađen od Beograda do Niša i Leskovca, pa je preostalo da završi južni krak od Grabovnice kod Leskovca do Preševa odnosno granice sa Makedonijom u duzini oko 96km. Na tom potezu treba izgraditi i najtežu deonicu auto-puta kroz Grdeličku klisuru. Takođe, treba završiti i gradnju istočnog kraka Koridora 10 od Niša do Dimitrovgrada u dužini od 87km, gde su radovi između Pirota i Dimitrovgrada usporeni zbog bankrotiranja austrijske „Alpine“.
Obilaznica oko Beograda od Dobanovaca do Bubanj Potoka u dužini od 47km je sastavni deo Koridora 10 i u narednom periodu treba izgraditi preostalu deonicu Straževica-Bubanj Potok i završiti gradnju druge trake autoputa na celoj obilaznici.
Što se tiče Koridora 11, koji treba da poveže Rumuniju, Srbiju, Crnu Goru i Italiju, biće nastavljeni radovi na izgradnji autoputa Beograd-Južni Jadran, od Beograda do granice sa Crnom Gorom u dužini od 270km i taj auto-put bi trebalo, kako je najavljeno, da bude završen za četiri godine. Ruta Koridora 11 povezuje Temišvar-Beograd-Bar-Bari (preko Jadrana). Azerbejdžanci su glavni izvođači na deonici od Ljiga do Preljine u dužini od 40km, a Kinezi na dve deonice: Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig u dužini od 50km.
Domaće firme „Putevi“ Užice i „Planum“ grade deonicu Ub-Lajkovac dugačku 12,5km, a radovi se finansiraju iz budžeta. Planirano je da se kineskim firmama poveri koncesiona gradnja deonice od mosta preko Dunava Zemun-Borča do Obrenovca, kao i deonica Preljina-Požega. Predviđeno je da se u narednom periodu napravi i krak Koridora 11 koji će povezati Požegu sa Republikom Srpskom.
Arapi i Kinezi su već pokazali zainteresovanost za koncesionu gradnju dela Koridora 11 od Požege do Boljara na granici sa Crnom Gorom. Ka Rumuniji će se Koridor 11, takođe, graditi od mosta Zemun-Borča do Zrenjanina.
U narednom periodu biće nastavljeni i radovi na gradnji brze saobraćajnice odnosno auto-puta sa po dve trake od Batočine do Kragujevca u dužini od 25km, koji taj grad konačno treba poveže sa auto-putem Beograd-Niš. Gradiće se i takozvani Fruškogorski koridor i Moravski koridor, to jest auto-putevi sa po dve trake (brze saobraćajnice) od Rume do Novog Sada u dužini oko 33km i od Pojata do Preljine u dužini oko 110km.
Planirano je da auto-put Novi Sad-Ruma u budućnosti bude produžen do Šapca i Loznice. Prema nekim ranijim najavama, predviđena je i izgradnja auto-puta sa po dve trake od Paraćina do Zaječara u dužini od 87 km.