Pristupne saobraćajnice Mosta na Adi su završene, kako na čukaričkoj tako i na novobeogradskoj strani, pa vozači od skora mogu direktno, za svega nekoliko minuta da stignu od petlje "Radnička" do Ulice antifašističke borbe. Od severnog pristupa mostu preostalo je da se uradi još poslednja deonica u dužini od dva kilometra, od "Buvljaka" do Tošinog bunara. Tender za izvođača uskoro će biti raspisan, a očekuje se da radovi počnu do kraja godine.
U "Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju" kažu da novoizgrađenim pristupnim rampama u neposrednoj blizini OTC, vozila iz Antifašističke borbe saobraćaju već dve sedmice.
- Time je obezbeđena nova direktna veza Novog Beograda sa Mostom na Adi u oba smera – navode u "Direkciji". - U prethodnim danima javna rasveta na uzlaznoj i silaznoj rampi u dužini od 500 metara priključena je na elektromrežu i stvorili su se uslovi za njihovo puštanje u saobraćaj. Na severnim pristupnim saobraćajnicama završene su obe konstrukcije UMP i metroa u dužini od 1.000 metara, a u toku su završni radovi na stanici metroa kod železničke stanice Novi Beograd kao i radovi na uređenju i ozelenjavanju terena.
Iako je većina vozača koja koristi novu trasu zadovoljna, ipak, ima sugrađana koji su ocenili da ulazno-izlazne rampe na petlji "Jurija Gagarina" imaju više funkcionalnih problema koji ugrožavaju bezbednost učesnika i usporavaju saobraćaj.
Na uključeju i isklujučenju sa petlje stvara se zagušenje zbog semafora koji se nalazi 20 metara od izlazne rampe u Ulicu antifašističke borbe. Kolone u "špicu" protežu se i na samom vijaduktu, a dodatni problem stvaraju novi pešački prelazi na samim uključenjima, kao i veliki broj nepropisno parkiranih vozila koja blokiraju ulaznu rampu.
Deonica kod "Buvljaka"
Novoizgrađena deonica severnih pristupa kod Otvorenog tržnog centra, popularnog "Buvljaka" duga je skoro kilometar i "stoji" na 170 stubova. Gornje konstrukcije se sastoje iz 48 pojedinačnih polja, a ukupno je bilo potrebno oko 25.000 kubika betona i blizu 3.000 tona armature da bi se izgradile.
Kružni tok
U završnici su i radovi na saobraćajnici od Bulevara vojvode Mišića. Neimari finalne radove obavljaju kod parkinga Beogradskog sajma, gde je otvoren mali kružni tok.
Sređuju staze
Na pojedinim delovima petlje "Radnička" u toku su i završni radovi na izradi pešačkih i biciklističkih staza, kao i zemljani radovi na uređenju terena. Ozelenjavanje će biti završeno u skladu sa vremenskim prilikama.