Saobraćajni čvor u Radničkoj, u zoni novog Mosta na Adi, biće definitivno raspetljan do kraja godine. U toku su radovi na uklapanju južnog vijadukta sa mostom preko Topčiderke i Radničkom ulicom. Na južnom vijaduktu grade se stajališta javnog prevoza, dok je na ostalim delovima petlje u toku izrada pešačkih staza, stepeništa i liftova, saopšteno je u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju.
Do kraja godine je preostalo da se završe radovi na saobraćajnici preko parkinga Beogradskog sajma, koja povezuje Bulevar vojvode Mišića sa kružnim tokom. Vozači će tokom novembra nastaviti da koriste četiri trake, a do kraja godine za saobraćaj bi trebalo da budu spremni svi delovi petlje.
Graditelji su do sada završili treći nivo, vezu Mosta na Adi i petlje "Hipodrom" u dužini od 365 metara. Takođe, urađen je i vijadukt sa po dve trake za svaki smer, a između njih konstrukcija šinskog sistema, koja se prelazeći Topčiderku, spušta na zemlju i biće uklopljena sa postojećom tramvajskom mrežom.
Na drugom nivou gotov je kružni tok sa dve saobraćajne trake i osam silazno-uzlaznih rampi. Završena je i izgradnja stanice javnog prevoza na trećem nivou, dve za drumski i dve za šinski saobraćaj, dva nadvožnjaka u Radničkoj preko železničke pruge, sa po tri trake u svakom smeru, liftovi sa stepeništima, dva biciklistička mosta preko Topčiderke, a rekonstruisani su Radnička ulica i Bulevar vojvode Mišića.
Na tri nivoa
Petlja "Radnička" u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju "Hipodrom" i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa "Jugopetrola", kao i trasu Beogradskog metroa. Ona predstavlja glavni deo južnog pristupnog puta mostu. Koristeći kružni tok i rampe, saobraćaj će se preko Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića razvijati u sva četiri pravca – ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i ka centru grada.