Ili kasni početak, ili završetak radova, tek putari stalno biju bitku sa vremenom. Uglavnom jure rokove jer često nailaze na finansijske i imovinsko-pravne prepreke. Dani koji neumitno prolaze najveći su neprijatelj domaćih, ali i stranih izvođača, pa je, kako tvrde gradski čelnici, odlaganje ugovorenih rokova potrebno i kineskim mostadžijama koji nad Dunavom grade saobraćajnicu između Zemuna i Borče.
U gradu kažu da će i majstori sa Dalekog istoka morati da ispune svoje obaveze i završe posao do kraja 2014. godine, jer nema razloga za kašnjenje. Takođe se hvale da u poslednjih pet godina nijedan projekat u Beogradu nije kasnio, iako je završetak radova na većini gradilišta u srpskoj prestonici odlagan po nekoliko puta i meri se mesecima, godinama, a u pojedinim slučajevima i decenijama.
Prilikom izgradnje petlje "Hipodrom" radovi su stajali šest meseci zbog nerešenih imovinsko-pravnih odnosa. Prvobitno je najavljeno da će novom saobraćajnicom, koja spaja Banovo brdo i Topčider, vozila krenuti do kraja 2011. Rok je pomeren za april sledeće godine, međutim, saobraćajnica je otvorena u maju.
Najveći maler je petlja u Jurija Gagarina, na kojoj su "pale" slovenačke firme SCT i "Primorje" koja je preuzela posao. Dogovoreno je da radovi na petlji, koja će povezati Most na Adi sa železničkom stanicom "Novi Beograd", budu gotovi do kraja 2012, a da će nastavak saobraćajnice, do raskrsnice sa Ulicom Tošin bunar, biti gotov krajem ove godine. Zbog stečaja prethodnih izvođača, potpisan je ugovor sa austrijskom firmom "Por", a dogovoreni rok za završetak posla bio je septembar 2013. Međutim, u ovoj zoni Novog Beograda je još gradilište i tako će prema najavi gradonačelnika Dragana Đilasa biti do Nove godine, kada će konačno biti prohodno, kao i na petlji "Radnička".
Petlja "Radnička" do kraja godine
Petlja "Radnička" trebalo bi da bude završena do kraja 2013. Okvirni rok za završetak radova je prvi decembar, a ono što je izvesno jeste da će Beograđani za Novu godinu da prelaze preko novih nadvožnjaka i petljom koja će u potpunosti da funkcioniše, osim tramvajskog saobraćaja.
Obilaznica odlagana više puta
Na obilaznici oko Beograda rokovi su probijani više puta, a očekuje se da će cela leva traka, od Batajnice do Dobanovaca, biti završena do leta iduće godine. Na Batajničkoj petlji, gde rade firme "Ratko Mitrović - Niskogradnja" i "Planum", završeno je oko 70 odsto posla, a kompletni radovi biće gotovi u narednih osam do 10 meseci.