"Henkel" u Srbiji sa središtem u Beogradu, poslovni je centar regiona iz koga se snabdeva više od 55 miliona potrošača širokom paletom "Henkelovih" proizvoda. Kada je kompanija "Henkel" došla na srpsko tržište 2002. godine kupivši kruševačku kompaniju "Merima", najavila je da je to jedan od ciljeva privatizacije. Preuzimanje srpske fabrike deterdženata "Merima" predstavljalo je važan korak u ekspanziji kompanije.
U skladu sa ciljevima postavljenim ulaskom na srpsko tržište, centrala "Henkela" posluje u Beogradu odakle se obavljaju svi poslovi prodaje, marketinga, finansija i opštih službi. Proizvodnja praškastih deterdženata, tečnih deterdženata i sapuna odvija se u tri proizvodna pogona u Kruševcu.
Prvu "Henkelovu" greenfield investiciju u Srbiji predstavlja fabrika građevinskih lepkova "Henkel Ceresit", koja je podignuta u Inđiji 2007. godine. Zajedno sa drugom fabrikom za proizvodnju tečnih maltera podignutom 2008. godine na istoj lokaciji, ove fabrike posluju po najmodernijim tehničkim, tehnološkim i ekološkim standardima i odatle se snabdevaju sva tržišta regiona.
- Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da Vas pozdravimo danas u našoj novoj poslovnoj zgradi u Beogradu, koja svedoči o dugoročnim planovima naše kompanije, kao i o ulozi regionalnog centra koju ima Henkel Srbija - rekao je gospodin Nenad Vuković, Predsednik Henkel Srbija na današnjoj pres konferenciji. Komentarišući poslovne prilike u ovoj godini, on je istakao:
- Nepovoljna ekonomska klima na svetskom tržištu predstavlja ozbiljni izazov za sve kompanije, ali zahvaljujući brzom donošenju kontramera i stabilnoj finansijskoj poziciji, verujemo da ćemo odoleti posledicama koje ona nosi sa sobom. Poslovanje naših poslovnih jedinica u Srbiji beleži pozitivan trend, naročito kada je reč o sektorima sa robom široke potrošnje.
Henkelove aktivnosti u Srbiji do danas, svedoče i o odgovornom odnosu prema društvenoj zajedinici kroz sigurnost na radu, zaštitu okoline, odgovorno korišćenje prirodnih resursa, minimalne emisije otpadaka i kontrolisanu potrošnju vode, kao glavne su prioritete koji određuju razvoj novih proizvodnih procesa. Kompanija Henkel je takođe posvećena ispunjenju obaveza koje ima prema društvu pružajući čvrstu podršku raznim socijalnim, ekološkim, kulturnim, naučnim i humanitarnim aktivnostima.
U proteklom periodu, kroz program Henkel Smile, kompanija Henkel podržala je aktivnosti udruženja roditelja dece sa posebnim potrebama, „Pravo na osmeh“, a donacija je uručena i jednoj od najznačajnijih ustanova u našoj zemlji - Institutu za majku i dete u Beogradu. Kroz program Henkel Smile, kompanija Henkel već izvesno vreme pomaže rad organizacije MaliVeliki Ljudi i njihovog doma za ljude ometene u razvoju pri konaku manastira Svete Petke kod Paraćina. Osim toga u proteklom periodu kompanija Henkel je donirala sanitetsko vozilo Zdravstvenom centru Kruševac, pomogla renoviranje sportske sale specijalne škole Veselin Nikolić iz Kruševca, podržala aktivnosti kruševačkog Narodnog pozorišta, kao i juniorske selekcije košarkaškog kluba Napredak.
Već više od 130 godina, kompanija Henkel je lider u proizvodnji brendova i tehnologija koji živote ljudi čine lakšim, boljim i lepšim. Henkelova oblast poslovanja obuhvata tri segmenta - proizvodnju kućne hemije, proizvodnju sredstava za ličnu negu, kao i proizvodnju građevinskih lepkova, lepkova široke potrošnje i industrijskih lepkova – i nalazi se na listi od 500 svetskih kompanija magazina Fortune. Više od 60% prodaje Henkelovih proizvoda čini roba široke potrošnje, dok poslovanje sa sektorom industrije čini 40% ukupnog anagažovanja kompanije. U fiskalnoj 2008. godini, Henkel je ostvario prodaju od 14,13 milijardi evra i operativni profit od 1,46 milijardi evra. Više od 55,000 zaposlenih u Henkelu, širom sveta, mogu da potvrde našu korporativnu tvrdnju „Brend kao prijatelj” i da uvere ljude iz više od 125 zemalja da imaju poverenja u Henkelove brendove i tehnologije.