Privredno-turističku manifestaciju 61. Oplenačku berbu u Topoli podržao je brend Weber, čime je još jednom pokazao da neguje tradiciju i da je godinama posvećen lokalnoj zajednici kroz društvenu odgovornost. Kao član Saint-Gobain grupe i lider u proizvodnji građevinskih materijala za završnu obradu, Weber se ističe inovativnim rešenjima zasnovanim na najnovijim tehnologijama.
61. Oplenačka berba u Topoli (Foto: Saint-Gobain)
Već 12 godina fabrika Weber sa uspehom radi u Topoli, a njeni proizvodi se plasiraju širom Srbije i regiona. Ova kontinuirana podrška manifestaciji ima za cilj da doprinese razvoju Topole kao turističke destinacije.
Oplenačka berba, kao jedna od najvažnijih turističkih manifestacija u Srbiji, prepoznata je i na evropskom nivou i svrstana u red izuzetnih destinacija Evrope u kategoriji turizma i nematerijalnog kulturnog nasleđa.
Brend Weber kroz dugogodišnji doprinos lokalnim inicijativama naglašava da je pouzdan partner lokalnoj zajednici koji svojom podrškom doprinosi očuvanju kulturnog identiteta i privrednom razvoju ovog kraja.