Kompanija Alumil, osnovana 1988. godine u Grčkoj, koja se oslanja na tradiciju i znanja porodice Milonas, proslavlja 20 godina proizvodnje u Srbiji.
Proizvodni pogon u Novoj Pazovi (Foto: Alumil)
Kao lider u proizvodnji aluminijumskih profila, uz strogu kontrolu kvaliteta celokupnog proizvodnog procesa, sa 400 zaposlenih u Srbiji, snažnim timom od 20 inženjera i arhitekata konsultanata, 6 prodajno-distributivnih centara i impresivnim izložbenim salonom u Beogradu, kompanija nudi jedinstvena rešenja, uz inovacije koje zadovoljavaju potrebe ne samo tržišta Srbije već i globalno.
Koliko je važna fabrika u Srbiji za grupu Alumil govore dosadašnja ulaganja u proizvodni pogon u Novoj Pazovi. Od proizvodnje u jednoj smeni kompanija je širenjem kapaciteta i instalacijom moderne opreme ostvarila potrebu za radom u tri smene. Zahvaljujući novim investicijima najpre je dograđena hala površine 7.000m2 i instalirana je još jedna ekstruziona linija tako da se mogućnost proizvodnje profila udvostručila. Danas, kompanija Alumil sa svojim proizvodnim pogonom u Novoj Pazovi raspolaže dvema linijima za ekstruziju kapaciteta 14.000 tona godišnje.
Dogradnjom nove hale površine 6.000m2 prošireni su kapaciteti logistike, a 2017.godine uveden je ekološki postupak plastifikacije -"chrome free". Novom investicijom od skoro pola miliona evra otvorena je nova linija za termo prekid koja je zamenila dve postojeće, a 2020. uvedene su linije sa automatskim CNC mašinama za CNC obradu i naknadno sečenje profila. Kupovinom moderne industrijske peći za nitriranje zamenjene su dve postojeće, a nedavnom investicijom u nove linije za plastifikaciju zaokruženo je dvadesetogodišnje investiranje od 42 miliona evra u fabriku u Srbiju. Iz kompanije ističu da svake godine kontinurano ulažu kako u proizvodnju, tako i u obuku zaposlenih.
"U modernom proizvodnom postrojenju koje se prostire na 35.000m2, uz strogu kontrolu kvaliteta celog proizvodnog procesa, kompanija Alumil omogućava kreiranje vrhunskih proizvoda visoke upotrebne vrednosti. Kontinuirani cilj našeg istraživanja i razvoja je da ponudimo unikatna rešenja, sa inovativnim karakteristikama, koja u potpunosti pokrivaju potrebe naših klijenata," izjavio je Stylianos Tsoktouridis, generalni menadžer kompanije Alumil YU Industry.
Alumil u Srbiji, sa blizu 70% proizvodnih kapaciteta, svoje industrijske profile usmerio je izvozu u zemlje Evropske unije, dok sa 30% proizvodnje zadovoljava trenutne potrebe domaćeg tržišta, od kojih su najvećim delom u pitanju arhitektonski profili.
Kada je u pitanju poslovanje u Srbiji, prisutni su brojni benefiti koje donosi lokalna proizvodnja. Oni se vide kroz skraćivanje lanca snabdevanja, odnosno smanjenje vremena isporuke, čime se povećava efikasnost, ali i lager proizvoda. Skraćivanje lanca snabdevanja dovodi i do smanjenja potrebe za dugim transportom robe i utroška energije, što je u skladu sa ekološki prihvatljivim praksama.
Održiva budućnost za preduzeća i životnu sredinu uključuje ponovno korišćenje resursa i ulaganje u domaću proizvodnju, čime se pomaže i razvoj domaće ekonomije. Uz sve navedeno, lokalna proizvodnja doprinosi i prepoznatljivoj liderskoj poziciji o Alumil kompaniji. S tim u vezi, važno je istaći da je Alumil nosilac žiga "Čuvarkuća", koji je deo projekta "Stvarano u Srbiji" Privredne komore Srbije, a kojim se pruža podrška domaćim proizvodima i proizvođačima, dok se potrošači edukuju o njihovom kvalitetu i domaćem poreklu.
Slogan kompanije ALUMIL je: "Gradimo savršenstvo svaki dan", zbog čega je bitno kontinuirano ulaganje. Kompanija osluškuje potrebe tržišta i Alumil saradnika, koji predstavljaju suštinu aktivnosti kompanije, a sjajan tim zaposlenih u Srbiji uvek je na raspolaganju da odgovori potrebama savremene gradnje kada su u pitanju prozori i vrata od alumunijumskih profila i pronalaženje najkorisnijih rešenja.
Sa više od 30 godina iskustva i 3.000 zaposlenih, Alumil je jedna od najrazvijenijih kompanija na globalnom nivou sa proizvodnim linijama najmodernije tehnologije u svojih 12 fabrika u svetu. Kompanija Alumil posluje po modelu cirkularne ekonomije i svojim proizvodima od recikliranog aluminijuma kontinuirano unapređuje kvalitet života zajednice u kojoj posluje, što je u skladu sa njenom misijom održivosti.