Ulaskom na tržište Crne Gore, ostvaren je još jedan od ciljeva koje je kompanija S-GROUP postavila sebi kada je krenula sa razvojem svog ULTRA brenda. Nakon pozicioniranja i razvoja na domaćem tržištu, usledilo je otvaranje firme u Bosni i Hercegovini (2018), koja je približila ovaj brend tamošnjim kupcima i pozicionirala ULTRU u farbarama, salonima keramike i stovarištima građevinskog materijala.
ULTRA sada i u Crnoj Gori (Foto: S-GROUP)
S obzirom na uspeh ostvaren na tržištu BiH, kao naredni cilj nametnulo se otvaranje predstavništva u Crnoj Gori. Na osnovu istraživanja tržišta i uočenih prilika, registrovan je S-GROUP MNE DOO u Budvi, magacin je napunjen robom, a ULTRA se pozicionira na policama u velikom broju maloprodajnih objekata u kojima se prodaju materijali za završne radove u građevinarstvu.
Naredni cilj je širenje i pozicioniranje brenda u ostalim većim gradovima Crne Gore.