INFONET-468X60-BANNER

Saint-Gobain obeležio "Godinu Jubileja" u Ambasadi Francuske

01.09.2022. | Gradjevinarstvo.rs

Kompanija Saint-Gobain obeležila je u Ambasadi Francuske "Godinu Jubileja".  Proslavljene su čak četiri godišnjice i to 10 godina od akvizicije Weber fabrike u Topoli, 15 godina od akvizicije Weber fabrike u Apatinu, 20 godina rada brenda Isover u Srbiji i 25 godina poslovanja brenda Rigips u Srbiji.

Direktori Mirjana Lučić i Vladan Ilić - uručenje priznanja

Direktori Mirjana Lučić i Vladan Ilić - uručenje priznanja (Foto: Aleksandar Jančević)

Direktori Mirjana Lučić i Vladan Ilić uručili su diplome i priznanja poslovnim partnerima sa kojima su tokom proteklih decenija uspešno sarađivali na mnogobrojnim projektima. Proslavi su prisustvovale zvanice iz segmenta građevinarstva, arhitekture, investitori i partneri sa kojima su realizovali projekte, kao i ambasador Francuske Pjer Košar sa svojim timom.

"Ovo je godina kada slavimo jubileje i naše uspehe koje smo postigli u Srbiji i regionu. Želja nam je da postanemo lider na tržištu sa inovativnim proizvodima i sistemima, zasnovanim na dobitnoj kombinaciji vrhunskog lokalnog znanja i međunarodnog iskustva. Primenjujemo filozofiju "misli globalno, deluj lokalno" i naši partneri prepoznaju benefite takvog načina poslovanja," rekla je Mirjana Lučić.

Saint-Gobain je na tržištu Srbije prisutan sa sedam brendova, a u segmentu građevinskih proizvoda kompanija je fokusirana na tri brenda: Isover, Rigips i Weber.

"Do sada smo realizovali više od 5.000 vodećih, najznačajnijih i najvećih projekata u Srbiji. Znamo da je uloga materijala značajna, naročito u segmentima završnih radova koji su naša okosnica u poslovanju i zato u ovom trenutku Grupa ima više od 40 istraživačkih centara za inovacije u svetu. Moto Grupe "Making the world a better home" jasno opisuje svrhu našeg poslovanja. Iz istog razloga smo se obavezali da ćemo na nivou Grupe biti karbon-neutralni do 2050. Inovativni materijali uvek pomažu u prevazilaženju postojećih prepreka i daljem razvoju građevinarstva, jer je to pravac koji vodi ka boljim rešenjima, performansama i uštedi svih resursa, a naročito vremena. Naše inovacije prate trendove i potrebe tržišta," poručuje Vladan Ilić.

Zvanice iz segmenta građevinarstva, arhitekture, investitori i partneri

Zvanice iz segmenta građevinarstva, arhitekture, investitori i partneri (Foto: Aleksandar Jančević)

Saopšteno je i da će na osnovu odluke Saint-Gobain Grupe Mirjana Lučić nastaviti karijeru u okviru Grupe u Češkoj kao zamenik finansijskog direktora za klaster Istočne Evrope (Deputy of CFO Eastern Europe Cluster), a Vladan Ilić od 01. oktobra postaje generalni direktor (CEO) "Saint-Gobain građevinski proizvodi" d.o.o. Beograd.

Grupa Saint-Gobain počela je sa radom 1665. godine u Francuskoj, osnivanjem Kraljevske staklare od strane Luja XIV i otvaranjem fabrike u malom gradu Saint-Gobain po kome je Grupa i dobila naziv. Danas posluje u 76 zemalja i ima promet više od 40 milijardi eura i 166.000 zaposlenih. Jedan od važnih segmenata strategije je inovativnost i neprestano ulaže u istraživanje i razvoj.

U Srbiji posluje od 1996. godine i ima više od 100 zaposlenih. Deo je mnogih značajnih projekata u segmentu društvene odgovornosti, među kojima su prečišćavanje otpadnih voda iz fabrika, podrška brojnim udruženjima koja imaju za cilj očuvanje životne sredine i održivu gradnju, a radi i na smanjenju količine otpada kroz reciklažu.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;