INFONET-468X60-BANNER

Edukacija kao investicija za budućnost

17.12.2020. | Gradjevinarstvo.rs

Savremene tendencije neminovno unose promene u svim sferama života i poslovanja, te diktiraju nove standarde komunikacije kako bi se brže i relevantnije doseglo do željenih ciljnih grupa. Kompanija Bekament vodi se principima održivog razvoja i usmerena je na konstantno ulaganje u tehnološke inovacije, ljudske resurse i društveno odgovorno delovanje, a u cilju unapređenja odnosa sa svim svojim stejkholderima.

Deo vizije kompanije Bekament usmeren je na kontinuirano organizovanje obuka i treninga, jer edukaciju posmatra kao investiciju za budućnost.

Edukacija kao investicija za budućnost - Bekament

Putem Bekament trening centra, kompanija pruža teoretsku i praktičnu edukaciju o svim aspektima svog proizvodnog asortimana, čime svojim ciljnim grupama omogućava da unaprede svoje profesionalnu znanje i steknu uslove za ostvarivanje još boljih poslovnih rezultata.

Takođe, moderne tehnologije stavljene su u svrhu edukacije korišćenjem inovativnih, komunikacionih formata koji omogućavaju pristupačnost u usvajanja novih znanja. Jedna od tih formi su i video tutorijali koji na kvalitetan način približavaju specifičnosti važnih tema i rešenja u oblasti završnih radova u građevinarstvu.

Kompanija Bekament nedavno je lansirala 3 edukativna tutorijala – za BEKATHERM, INTERIOR i HYDRO CERAMIC proizvodne kategorije, a koji su izazvali značajno interesovanje ciljne javnosti koja je prepoznala izuzetnu vrednost svih preporuka koje se odnose na pravilnu ugradnju sistemskih rešenja.

Koncipiranju video materijala pristupljeno je sa idejom da se na kreativan način kompanija diferencira na tržištu, te reflektuje svoju snagu i omogući svojim ciljnim grupama da rastu i razvjaju se zajedno sa njom.

Edukativan i sadržajan BEKATHERM tutorijal nudi saznanja o svim benefitima energetski efikasnih objekata, koji pored obezbeđivanja prijatnih i zdravih uslova života doprinose i smanjenju troškova za grejanje i hlađenje i do 40%, i imaju uticaj na očuvanje životne sredine.

INTERIOR i HYDRO CERAMIC tutorijali precizno i konkretno objašnjavaju važnost sistemskih rešenja, ali se njihova jedinstvenost dodatno ogleda u kreativnom pristupu i prikazivanju inspirativnih ideja uređenja savremenog enterijera koje mogu da podstaknu ciljnu javnost da primeni stečeno znanje i da na originalan način uredi svoj životni prostor.

Evaluacijom efekata plasiranja video materijala na različitim online platformama, ustanovljeno je da su definisani ciljevi uspešno ostvareni, zbog čega je kompanija Bekament i ove godine, bez obzira na specifičnu situaciju u kojoj smo se svi našli, uspela da podigne standard komunikacije u građevinskom sektoru.

Materijali ovakvog karaktera dodatno podržavaju pojedince da se motivišu i unaprede svoje veštine, a u perspektivi da upotrebe dato znanje bilo da su u ulozi arhitekte, izvođača radova, investitora ili pak "uradi sam" segmenta.

Kompanija Bekament će i dalje nastaviti da osnažuje hrabar stav koji poziva da se svi pokrenemo, edukujemo, pomeramo granice, da poštujemo i podržavamo ljude, zajednicu i društvo, da svojim rukama stvaramo bolje sutra danas.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


AUSTROTHERM-300X250-BANNER
REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;