Uprkos mrazu i hladnoći, radi se na četiri lokacije u Beogradu. Raskopan je Savski trg, Ulica Džordža Vašingtona do Drinčićeve, a građevinci su i na Savskom keju, duž Karađorđeve ulice, kao i u podnožju pasarele koja spaja Veliko stepenište sa Beton halom. Osim centra, majstori su i u Bulevaru patrijarha Pavla u Rakovici, gde se ova saobraćajnica proširuje.
Ulica Džordža Vašingtona, na delu od Bulevara despota Stefana do Drinčićeve, jedina je u gradu koja je u potpunosti zatvorena za saobraćaj. Trebalo je da ovaj deo bude završen 19. novembra, ali su rokovi pomereni. I dok vozila sada prolaze kroz Kraljice Marije, 27. marta i delom Džordža Vašingtona, trotoari su i dalje razrovani.
Ilustracija (www.pixabay.com)
U postavljanju kocaka, neimari su najviše odmakli na trotoarima u Kraljice Marije i 27. marta. Ipak, leva strana u Džordža Vašingtona je u potpunosti razrovana, kao i ugao sa Dalmatinskom, gde će se napraviti skver sa klupicama.
Žitelji automobile parkiraju po šinama, sve odaje utisak nedovršene rekonstrukcije, pa pešaci prelaze kuda stignu iako su ove ulice puštene za saobraćaj. Na delu do Drinčićeve, u toku je postavljanje tramvajske mreže.
Rok da se završi sa popločavanjem trotoara je 31. decembar, ali sneg u ovome može omesti građevince. Kada bi trebalo da se završi parče do Drinčićeve, još se ne zna. Slično je i sa Karađorđevom ulicom. Majstora koji bi trebalo da popločavaju trotoare nema ni na vidiku, osim na delu kod Velikih stepenica. Mašine i radnici su sada na keju, ali pretvaranje ovog dela u zelenu oazu ide veoma sporo. Rok za uređenje savskog priobalja je mart sledeće godine, mada je trebalo da trotoari budu gotovi do kraja decembra.
U međuvremenu, Savski trg tek postaje veliko gradilište. Raskopan je deo gde je nekada bila okretnica autobusa, kao i deo ispred zgrade Stare železničke stanice.
Do sredine oktobra trebalo je da proradi i pasarela koja spaja Kalemegdan sa Savskim kejom, kod Beton hale. Ipak, i rok za njeno otvaranje je pomeren. Radnici trenutno popločavaju prostor oko nje, na pristaništu
Širenje Bulevara patrijarha Pavla, odnosno izgradnja nove deonice u Rakovici, jedne od najvažnijih saobraćajnica i osnovne saobraćajne veze Rakovice i Vidikovca sa Mostom na Adi, počela je nedavno. Teška mehanizacija, inženjeri i građevinari ovde su od jutra do mraka. Bulevar će imati po dve saobraćajne trake u oba smera, a u sredini će se nalaziti tramvajska pruga. Preko ove ulice povezaće se Most na Adi sa spoljnom magistralnom tangentom i budućim mostom preko Ade Huje.