Zrenjaninski put godinama je u lošem stanju. Sneg i so posipana ove zime otvorili su i proširili rupe koje su ga odavno ispresecale. Duž pojedinih deonica iskopani su pravi rovovi, a iz nekih viri i armatura. Još pre dve godine za Novosti je zamenik gradonačelnika Goran Vesić rekao da je u planu da ova deonica bude sanirana tokom 2019. godine, kao i da je za to potrebno pet miliona evra.
Rupe i krateri nalaze se duž celog Zrenjaninskog puta. Na pojedinim delovima oštećena je sredina kolovoza, pa vozači neretko upadaju u rupe. Ipak, veću opasnost predstavljaju oštećenja duž desne trake. Autobusi, da bi izbegli opasnu pukotinu, skrenu u levu traku i tako opasno ugroze automobile iz suprotnog smera. Ogromni krateri, iz kojih viri armatura, vidljivi su na svim stajalištima javnog prevoza duž puta. Saobraćajnim znakovima obeležene su udarne rupe, koje vozači ne mogu lako da uoče, pošto su ispunjene vodom.
Deonicu od petlje za Kovilovo do Ulice Branka Momirova, odnosno Pančevačkog mosta, od 2016. održava JP Putevi Beograda, kada je prestala da bude deo državnih puteva i postala gradska saobraćajnica. JP Putevi Srbije odgovorno je za održavanje dela Zrenjaninskog puta od petlje „Kovilovo" do Pančevačkog puta, odnosno štamparije, što je deo severne tangente.
Ilustracija (www.pixabay.com)
Reporteri Novosti uverili su se da su ekipe JKP Beograd put popunile neke rupe duž „Zrenjaninca", dok su neki krateri pripremljeni za asfaltiranje. Ipak, to nije dovoljno. Ovom drumu potrebna je kompletna obnova.
- Zrenjaninski put jeste u lošem stanju, ali da bismo kompletno sredili ovu saobraćajnicu, potrebno nam je 640 miliona dinara - rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić za Novosti pre dve godine.
Iz JP Putevi Beograda još tada su istakli da bi rekonstrukcija podrazumevala zatvaranje i preusmeravanje saobraćaja na alternativne pravce, pa je imajući u vidu njegov značaj potrebno da se steknu svi potrebni uslovi za traženu rekonstrukciju.
Da li će, kako je najavljeno, Zrenjaninski put zaista biti obnovljen ove godine, uverićemo se vrlo brzo.
Najveća oštećenja duž Zrenjaninskog puta vidljiva su u blizini stajališta, a zbog ogromnih rupa koje se ispune vodom, putnici ne mogu suvi ni da uđu u autobuse. Pošto duž ove deonice nema trotoara, najugroženiji su pešaci.