Kineska kompanija CRBC je saopštila da će gradnja rasponske konstrukcije mosta Moračica, najzahtevnijeg objekta na prvoj deonici auto-puta Bar - Boljare, biti završena do aprila sledeće godine. Do sada je izliveno prvih deset od ukupno 960 metara rasponske konstrukcije, čija se gradnja izvodi u vazduhu, po segmentima. Za spajanje se, umesto uobičajenih skela na zemlji, koriste takozvane krletke. Zbog visine, raspona, upotrebe oplate, most se spaja u vazduhu. Sa obe strane stubova radi se istovremeno betoniranje jer sve mora da bude uravnoteženo. Na pet stubova mosta, završen je prvi segment radova na rasponskoj konstrukciji.
Most, koji će biti najveći na prostoru bivše Jugoslavije, trenutno grade 152 kineska radnika. Njima je za jedan segment radova, koji podrazumeva betoniranje od 3 do 4,5 metara, armiranje i pomeranje oplate, u proseku potrebno oko 14 dana.
Za gradnju rasponske konstrukcije Moračice biće utrošeno oko 30.000 kubika betona, dok će u nju biti ugrađeno 5.200 tona armature. Kada se završi izvođenje nosača pomoću krletki, spajanje mosta radiće se sa posebnom oplatom. Nakon toga uslediće izvođenje hidroizolacije, asfalta, postavljanje ograda i zaštite od vetra.