Radovi na najzahtevnijim gradilištima Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru i Sićevačku klisuru nisu prekidani tokom cele godine. Koridori Srbije su inače, produžili građevinsku sezonu na izgradnji tog auto-puta. Tokom građevinske sezone radovi su izvođenji i noću, a na najtežim deonicama radilo se sedam dana u nedelji, u tri smene, navodi se u saopštenju Koridora Srbije.
- Želimo da pokažemo da u Srbiji može da se radi i noću, da može da se radi duže od radnog vremena, da radovi ne moraju po automatizmu da se prekidaju zimi, da mogu da se poštuju rokovi - rekao je vršilac dužnosti direktora Koridora Srbije Zoran Babić prilikom nedavnog obilaska gradilišta sa predstavnicima Ministarstva saobraćaja.
Napominjući da su građevinski radovi kroz obe klisure izuzetno zahtevni i složeni, Babić je istakao da su Koridori pokazali da je moguće da radovi budu još intenzivniji i da građevinska sezona može da se maksimalno iskoristi.
U saopštenju se dodaje da su na svim gradilištima kroz Grdeličku klisuru i Sićevačku klisuru, u skladu sa vremenskim uslovima, kompanije angažovane na izgradnji auto-puta i dalje izvode radove intenzitetom koji je značajan za ovo doba godine.
Na istočnom kraku Koridora 10, auto-put E 80, na deonici od Staničenja do Pirota sprema se za puštanje u javni saobraćaj 5,5 kilometara desnog poluprofila auto-puta, gde se ovih dana postavlja završni sloj asfalta.
Potez na Obilaznici Dimitrovgrada, kod kosine Gradinje, takođe je spreman za puštanje u saobraćaj, navodi se u saopštenju i napominje da je sa te lokacije iskopano i prevezeno blizu milion kubnih metara materijala.
Takođe su završeni preostali radovi na izgradnji kolovozne konstrukcije, kao i završni radovi na izgradnji petlje Gradina kojom je ostvarena veza auto-puta E80 sa Dimitrovgradom.
U toku je nasipanje nadsloja iznad tunela Sopot, izgradnja gabionskih zidova i osiguranje kosina, kao i izgradnja nasipa, transport materijala i iskopi na deonici Bancarevo-Crvena Reka.
Kroz Grdeličku klisuru, na južnom kraku Koridora 10, u toku je izrada kolovoznih konstrukcija u tunelima Predejane i Manajle, kao i izrada betonskih sekundarnih obloga u oba tunela. Radi se na izradi šipova za kosine, stabilizaciji i zaštiti kosina na svim deonicama kroz Grdeličku klisuru.
Takođe, kako se navodi, u toku je betoniranje potpornih zidova, izvode se završni radovi na sva 33 mosta koja su izgrađena na ovoj deonici, a postavlja se i zaštitna ograda duž trase.
Korirodi Srbije ukazuju da su terenski obilasci i stalna kontrola radova na gradilištima, uz svakodnevne izveštaje izvođača i momentalni pristup rešavanju problema doneli pomak u realizaciji najvaznijeg infrastrukturnog projekta za Srbiju.