Preduzeće Infrastruktura železnice Srbije najavilo je u petak (24. novembra 2017. godine) da će do stupanja na snagu novog železničkog reda vožnje, 10. decembra, biti završen remont svih 26 kilometara pruge između Makiša i Batajnice. U saopštenju se precizira da je to preduzeće sopstvenim kapacitetima u prethodna dva meseca već popravilo 20 km pruge na deonici Beograd ranžirna stanica (Makiš) - Ostružnica - Surčin - Batajnica.
Remont pruge omogućiće nesmetano odvijanje radova na modernizaciji deonice Beograd Centar - Stara Pazova, čiji se početak uskoro očekuje, kao prvoj fazi izgradnje pruge za velike brzine između Beograda i Budimpešte.
Ilustracija (preuzeto sa www.pixabay.com)
Tokom radova na modernizaciji pruge Beograd Centar - Stara Pazova, celokupan teretni železnički saobraćaj biće preusmeren na deonicu između Makiša i Batajnice, kao alternativni pravac.
Radnici Infrastrukture železnice Srbije sanirali su gornji stroj i zamenili više od 2.000 pragova između Makiša i Batajnice, a najobimniji radovi urađeni su na deonici Ostružnica - Surčin, kao i u samoj železničkoj stanici Surčin. Preostalo je da se u narednih petnaestak dana zameni još oko 1.000 pragova i obavi mašinsko regulisanje koloseka, pa da ova obilazna pruga bude u potpunosti osposobljena da primi celokupan železnički robni transport koji će uskoro biti preusmeren na Makiš i Batajnicu.