Asfalt na nedavno potpuno rekonstruisanom kružnom toku propao je u rekordnom roku. Duž linije tramvajskih šina mnogo je rupa i pukotina, a rupe „niču” kao pečurke i na prostoru za pešake.
Drži vodu dok majstori odu – to je istina o Autokomandi, koja, posle višemesečne rekonstrukcije, a otvorena pre samo četiri meseca, već ima oštećenja! Doduše, „drži vodu“, pa je petnaestominutni pljusak dovoljan da se napravi jezero, parališe saobraćaj i izazove potop obližnjih lokala.
Mnoge projektantske greške uočene su tokom, kao i posle završetka radova. Nažalost, iako su građani sugerisali, ostale su da čekaju neku novu rekonstrukciju. Međutim, ako kolovoz ne izdrži ni do prve zime, već se otvore rupe, i posle svega nekoliko meseci od otvaranja saobraćajnice za vozila, na njemu se već vide zakrpe, nije do projekta, nego do kvaliteta asfalta ili kvaliteta radova.
U kružnom toku, rupe i pukotine prate liniju tramvajskih šina. Asfalt se kruni i osipa, a oštećenja posle svake padavine sve više se šire. Ovim tempom, do prvog snega bi mogli da se otvore čitavi krateri.
I na prostoru za pešake rupe niču kao pečurke. Iako su putari završili prekopavanje, tek uređene trotoare prekopava kako ko stigne. Ili, ploče posle raznih iskopavanja nisu vraćene u prvobitno stanje, nego su krive, štrče, te su trotoari neravni, „idealni“ za saplitanje.