INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Autokomanda već puna rupa

19.11.2015. | N. Vukić | Novosti

Asfalt na nedavno potpuno rekonstruisanom kružnom toku propao je u rekordnom roku. Duž linije tramvajskih šina mnogo je rupa i pukotina, a rupe „niču” kao pečurke i na prostoru za pešake.

Drži vodu dok majstori odu – to je istina o Autokomandi, koja, posle višemesečne rekonstrukcije, a otvorena pre samo četiri meseca, već ima oštećenja! Doduše, „drži vodu“, pa je petnaestominutni pljusak dovoljan da se napravi jezero, parališe saobraćaj i izazove potop obližnjih lokala.

Mnoge projektantske greške uočene su tokom, kao i posle završetka radova. Nažalost, iako su građani sugerisali, ostale su da čekaju neku novu rekonstrukciju. Međutim, ako kolovoz ne izdrži ni do prve zime, već se otvore rupe, i posle svega nekoliko meseci od otvaranja saobraćajnice za vozila, na njemu se već vide zakrpe, nije do projekta, nego do kvaliteta asfalta ili kvaliteta radova.

U kružnom toku, rupe i pukotine prate liniju tramvajskih šina. Asfalt se kruni i osipa, a oštećenja posle svake padavine sve više se šire. Ovim tempom, do prvog snega bi mogli da se otvore čitavi krateri.

I na prostoru za pešake rupe niču kao pečurke. Iako su putari završili prekopavanje, tek uređene trotoare prekopava kako ko stigne. Ili, ploče posle raznih iskopavanja nisu vraćene u prvobitno stanje, nego su krive, štrče, te su trotoari neravni, „idealni“ za saplitanje.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;