Na ulazu u Železničku stanicu Ćuprija počeli su radove na povezivanju dvokolosečne pruge Gilje-Ćuprija-Paraćin. Radovi su počeli nakon demontaže starog koloseka, radnici i stručnjaci Građevinskog inženjerskog preduzeća „Konstruktor“ iz Beograda,
- Reč je o konekciji levog koloseka u dužini 100 metara i desnog u dužini 70 metara – izjavio je inženjer „Konstruktora“ na gradilištu Stefan Pavlović. - Očekujemo za oko desetak dana potpuni završetak građevinskih radova na pruzi, koji podrazumevaju izradu donjeg i gornjeg sloja ovde i u Gilju.
- Ovo su završni radovi – rekao je Pavlović i dodao da graditeljima pruge na ruku ide veoma lepo vreme.
„Konstruktor“ je podizvođač radova Italijanske kompanije „Italijana Construzioni CAF“, koja gradi novu dvokolosečnu prugu Gilje-Chuprija-Paraćin. Na pruzi je puno radnika i mašina preduzeća iz Srbije i Italije, uporedo vrši se demontaža starog koloseka i instalacija i postavlja nova.
Želaznička stanica u Ćupriji, kroz koju ne prolazi nova dvokolosečna pruga, gotovo je zatrpana starim demontiranim šinama, ali i novim materijalima.
Nova dvokolosečna pruga Gilje-Ćurije-Paraćin, na „koridoru 10“, duga je 10,5 kilomatara, projektova za brzine do 167 kilomatara na sat i planirano je da bude puštena u saobraćaj ovog meseca. Jedan, levi kolosek, ove pruge, od Jagodine do Ćuprije, je već u saobraćaju od 9. oktobra.
Izgradnja ove deonice pruge, sa novim železničkim mostom na Velikoj Moravi, finansira se kreditom „Evropske investicione banke“ u iznosu 16,2 miliona evra, a investitor je „Železnica Srbije“. Kontaktnu električnu mrežu i signalne urađaje na pruzi izvodi Kompanija „Simens“.