Novi rok za završetak izgradnje „Žeželjevog mosta“ je novembar sledeće godine. Na poštovanje roka i ubrzanje radova može da utiče i najava da će sledeće godine uveliko trajati modernizacija pruge Beograd – Budimpešta.
Utisak Novosađana, koji 16 godina čekaju na nov „Žeželjev most“ jeste da se i pored nedavno potpisanog ugovora i obezbeđenog novca, na gradilištu ništa ne dešava. Međutim, da se radovi izvode predviđenom dinamikom potvrdili su za RTV samo iz pokrajinske administracije, dok iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture nije stigla nijedna informacija o izgradnji mosta.
- Montirano je osam novih segmenata, a radi se paralelno i na stubu broj tri, u reci i ovde je prisutno 120 radnika, koji u ovim vremenskim uslovima kada je izuzetno toplo rade svoj posao, što je za svaku pohvalu - kaže direktor Uprave za kapitalna ulaganja Vojvodine Nebojša Malenković.
Gradnju su obeležili brojni problemi, pa je u jednom momentu dovedena u pitanje dalja izgradnja. Proletos je potpisan aneks ugovora na osnovu kojeg su Pokrajina i Grad uplatili dodatnih tri miliona evra. Novi rok za završetak izgradnje mosta je novembar sledeće godine. Na to da se taj rok ispoštuje i radovi ubrzaju može da utiče i najava da će sledeće godine uveliko trajati modernizacija pruge Beograd – Budimpešta.
To je projekat na čijoj realizaciji rade srpske, kineske i mađarske železnice, a na tom strateškom Koridoru nalazi se i trasa budućeg „Žeželjevog mosta“, koji će imati između ostalog dva železnička koloseka i dve trake za drumski saobraćaj.