Asfaltiranjem kolovoza završena je rekonstrukcija Železničke ulice, koja je osim za odvijanje kolskog saobraćaja, zahvaljujući izgrađenim pešačkim stazama sa obe strane, postala funkcionalna i za kretanje pešaka.
Ilustracija (Foto: Pixabay.com)
Uređenje saobraćajnih površina nakon radova na podzemnim instalacijama u ovoj ulici, trajalo je dva meseca. Po nalogu ZIG-a za vraćanje raskopanih površina u tehnički ispravno stanje, radnici JKP „Put“ su asfaltirali kolovoz u dužini od 160 metara, od Sremske do Ulice Maksima Gorkog, gde se Železnička završava kao slepi krak. Pored toga što su obostrano izgrađene pešačke staze od betonskih ploča, na parnoj strani ulice formiran je i parking. Na spoju sa Ulicom Maksima Gorkog parterno je uređen plato sa rampama za kretanje osoba sa invaliditetom.
Po završetku Železničke mehanizacija i radnici „Puta“ sele se u Sremsku ulicu gde će takođe rekonstruisati saobraćajne površine. Sremsku ulicu, koja sa Ulicom Laze Kostića povezuje dve primarne saobraćajnice – Bulevar oslobođenja i Ulicu Maksima Gorkog, odlikuje velika frekvencija saobraćaja, što je dovelo do značajnih oštećenja na kolovozu. Tome je doprinelo i povezivanje novoizgrađenih višestambenih zgrada na komunalnu infrastrukturu. I u ovoj ulici je raskopan kolovoz zbog rekonstrukcije vodovodne i kanalizacione mreže.
U Sremskoj ulici biće asfaltiran kolovoz u dužini od 180 metara, uz zadržavanje širine od šest metara, a biće izgrađene i pešačke staze od betonskih ploča široke tri metra.
Kako bi se povećala bezbednost u saobraćaju na raskrsnici sa Železničkom i Ulicom Laze Kostića planirana je izgradnja platforme koja treba da utiče na smanjivanje brzine motornih vozila.
U ZIG-u podsećaju da su ovakvi radovi kojima se raskopane površine vraćaju u tehnički ispravno stanje ranije obavljeni u ulicama Miroslava Antića i Vase Stajića, a trenutno su u toku na Trgu galerija gde se, radi očuvanja autentičnosti, na kolovoz vraća sitna kamena kocka.