Duangrit Bunnag Architect Limited (DBALP) predstavio je atraktivan projekat novog aerodromskog terminala u Bangkoku koji karakterišu drveni elementi i zatvorena šuma. Očekuje se da će nova zgrada biti u funkciji od 2025. godine.
Suvarnabhumi International Passenger Terminal II (foto: DBALP)
Pošto je projekat još uvek u ranoj fazi, nema puno detalja o njemu, ali pod pretpostavkom da sve ide dobro „Suvarnabhumi International Passenger Terminal II“ će obezbediti dodatnih 348.000 kvadratnih metara od aerodromskog prostora Suvarnabhumi u Bangkoku. Ono što ističe ovaj aerodrom je unutrašnjost njegovog terminala u okviru koga treba da se nalazi velika tropska šuma od 16.132 kvadratna metra, koja ima za cilj da prikaže bujni pejzaž Tajlanda a uključivaće i vodopad.
Suvarnabhumi International Passenger Terminal II (foto: DBALP)
Područje sa tropskom šumom će biti dostupno i osoblju i putnicima, i trebalo bi da da bude prijatno mesto gde će moći da se sklone od ogromne buke koja je karakteristična za svaki prometni aerodrom.
Suvarnabhumi International Passenger Terminal II (foto: DBALP)
Na prednjem delu nove zgrade terminala biće fasada sa velikim drvenim stubovima i motivima obrnutih piramida koji se nastavljaju unutra. Projekat veoma podseća na „Yusuhara Wooden Bridge Museum“ Kenda Kume u Japanu. Zaista, bilo je i nekih kontroverzi zbog njihove sličnosti.
Suvarnabhumi International Passenger Terminal II (foto: DBALP)
Direktor DBALP-a Duangrit Bunnag nedavno je odbacio tvrdnje o plagijatu, preneo je Bangkok Post. Iz medija se saznaje i da će izgradnja početi sledeće godine, sa procenjenim budžetom od 35 milijardi tajlandskih bata (oko milijardu američkih dolara). Očekuje se da će do 2025. godine aerodrom biti u fukciji.
Suvarnabhumi International Passenger Terminal II (foto: DBALP)
Projektno rešenje za „Suvarnabhumi International Passenger Terminal II“ je izabrano i naručeno nakon arhitektonskog konkursa.
Suvarnabhumi International Passenger Terminal II (foto: DBALP)