Brendiranje automobilskih marki se obično završava sa postavkom logotipa kompanije na neku veliku torbu i traženje hiljade evra za nju, ali je Ferari otišao korak dalje stavljajuću svoj logo na, ni manje ni više, nego dva tematska parka. Kompanije Ferrari i PortAventura Entertainment S.A.U su potpisale sporazum o izgradnji drugog Ferari tematskog parka, Ferrari Land, kao deo PortAventura odmarališta i tematskog parka izvan Barselone u Španiji. Park veličine 7,5 hektara će biti otvoren 2016. godine i najavljen je kao „prilika da cela porodica iskusi i otkrije svet Ferarija“.
Proizvođač automobila je pre ovoga parka napravio tematski park Ferrari World, koji je otvoren 2010. godine i bio je najveći zatvoreni zabavni park u svetu pokriven sa najvećim logotipom Ferarija na svetu. Sa svojim realnim i virtuelnim eksponatima, vožnjom kroz Ferari V-12 motor, najvećom Ferari galerijom na svetu, najbržem toboganu (rolokosteru) na svetu i, naravno, najvećim Ferari salon na svetu, kompanija je uradila odličan posao. Sada se ona usmerila na izgradnji novog tematskog parka Ferrari Land unutar postojećeg parka PortAventura, koji već sada privlači četiri miliona posetioca godišnje.
Detalji tek trebaju da budu razrađeni za park vredan 100 miliona evra, ali kompanija Ferrari obećava „nove i uzbudljive atrakcije“ koje će obuhvatiti i najveći i najbrži vertikalni akcelerator u Evropi; luksuzan hotel od pet zvezdica sa 250 soba, restorane, simulatore vožnje, eksponate bolida Formule 1 i mnogo drugih zanimljivosti.
„Nakon uspeha Ferari sveta u Abu Dabiju, dobili smo mnogo, mnogo zahteva da izgradimo još zabavnih parkova“, rekao je Andrea Perone, direktor Ferrari brenda. „Mi smo pažljivo pretresli razne predloge i odlučili da pihvatimo predlog kompanije PortAventura Entertainment S.A.U zato što je to veoma solidan plan razvijen od strane sposobnih ljudi koji će dovesti magiju Ferarija u Španiju, naciju gde mi imamo mnogo pristalica i entuzijasta, a gde veliki broj turista hrli svake godine. Ovaj novi poduhvat dodatno naglašava prisustvo našeg brenda u ovoj oblasti. Park Ferrari Land će oduševiti cele porodice, a ne samo ljubitelje Formule 1.“
Pored ovog parka još mnoge Ferari atrakcije bi mogle da niknu širom sveta. „Mi ćemo nastaviti da procenjujemo druge predloge za tematske parkove izvan Evrope u slobodno vreme: brend je naš najznačajniji resurs, a mi moramo da poboljšamo njegovu vrednost bez njegovog razblažavanja“, dodao je Perone.