INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Sajam građevine – Budva 2007

01.10.2007. | Gradjevinarstvo.rs

Nedavno završen Sajam građevinarstva, održan od 26. do 30. septembra 2007. godine, nastavio je uspešnu sezonu Jadranskog sajma, ocenio je Rajko Bujković, Izvršni direktor Sajma u Budvi. Ovogodišnja smotra najnovijih dostignuća iz oblasti građevinarstva okupila je dvostruko više izlagača od prošlogodišnje, na duplo većoj površini zakupljenog prostora i zasigurno prevazilazi sve do sada organizovane sajamske manifestacije u Crnoj Gori. U pripremi 29. Sajma građevinrastva aktivno je učestvovao Organizacioni odbor manifestacije kojim je predsedavao prof. dr Goran Radović, dekan Arhitektonskog fakulteta Podgorica.

Na Sajmu je svoje usluge i proizvode predstavilo preko 300 proizvođača i firmi iz 27 zemalja: Crne Gore, Austrije, Belgije, Bosne i Hercegovine, Češke, Danske, Engleske, Finske, Hrvatske, Italije, Japana, Kine, Koreje, Mađarske, Makedonije, Nemačke, Poljske, Rumunije, Rusije, Slovenije, Srbije, Španije, Švajcarske, Švedske, Turske, SAD i Velike Britanije.

U okviru 29. Sajma građevinarstva održani su poslovni susreti privrednika Crne Gore i privrednika Istarske županije, Dan mađarske privrede u Crnoj Gori, kao i okrulgi stolovi i brojne prezentacije izlagača. Među posetiocima su bili i zvaničnici država regiona: Mađarske, Hrvatske, Albanije, kao i zvaničnici zemlje domaćina..

EXPO TROPHY

A.D. Jadranski sajam, u cilju podsticanja tržišne komunikacije, edukacije potrošača, te marketinške i propagandne prezentacije proizvoda, dodeljuje najuspešnijim izlagačima priznanje – EXPO Trophy. Stručni žiri je zasedao u sastavu: Slobodan Mitrović kao predsednik, a Velibor Zolak, Savo Pavlović, Ranko Pavićević i Momčilo Stojanović kao članovi žirija.

Na svojoj prvoj sednici žiri je, pored ostalog, utvrdio osnovna polazišta koja su poslužila kao kriterijumi za njegov rad:

  • novi proizvod - način prezentacije na štandu
  • arhitektonsko i dizajnersko rešenje štanda
  • kvalitet i obim propagandnog materijala na štandu
  • prateće komunikacijske aktivnosti (elektronski mediji, publikacije, bilbordi, pisane pozivnice, telemarketing itd.)
  • manifestacije koje učesnik organizuje: press konferencije, promocije, kokteli i sl.
  • obučenost i ponašanje osoblja na štandu, animacija posetilaca štanda

Na osnovu detaljnog uvida u prezentaciju 323 izlagača iz svih segmenata građevinske struke, žiri je bio zadovoljan raznovrsnošću i celovitošću sajamske prezentacije. Na sednici održanoj 27. septembra žiri je doneo odluku da specijalno priznanje dodeli izlagaču Dalmacijacement d.d. iz Splita, bronzanu plaketu izlagaču Prvi maj Čačak a.d, srebrnu Trgomenu – PV iz Danilovgrada, a prvu nagradu i zlatnu plaketu Hrvatskoj gospodarskoj komori iz Zagreba.

 

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


TEKSTOVI /iz kategorije/


SEEBBE2022-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /slučajan izbor/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Dr 06.01.2025.
Cena u evrima oko 2.1 milijarda, Expo Srbij...
Radgost 17.12.2024.
Jel ce sat da bude u bronzu? 😁
Zile 01.12.2024.
Molim vas, kao radnik gradjevinskog preduze...
Saša Levi 24.11.2024.
Veseli me da će “Linearni grad” koji su prv...
Nenad 13.11.2024.
Lepa je ta inicijattiva. Da vidim kakva e b...

;