Bigge Crane and Rigging Company predstavio je prvu potpuno električnu guseničnu dizalicu u Kaliforniji, koja je otvorila novo poglavlje u građevinskoj industriji u San Leandru. Ova inovativna dizalica, model Liebherr, ima potencijal da uštedi oko 18.500 galona goriva i smanji emisiju ugljen-dioksida za 200 tona godišnje.
Foto: Bigge
Cena ove dizalice je viša od dizel ekvivalenta (3 miliona dolara u odnosu na 2,3 miliona dolara), ali dugoročne uštede na gorivu i pozitivan ekološki uticaj opravdavaju ovaj trošak.
Prema podacima Ujedinjenih nacija, građevinska industrija doprinosi sa čak 37 procenata globalnog zagađenja vazduha. Stoga, prelazak na električne mašine predstavlja značajan korak ka smanjenju ekološkog otiska ove industrije. Brian Cannady iz Bigge Crane je izjavio da se dizalica može priključiti na stacionarni izvor energije, poput tornja, ili na prenosne baterije, eliminišući potrebu za dizel generatorima.
Moxion Power, proizvođač baterija, ističe da prelazak na električnu energiju ne utiče na performanse alata, ali donosi ogromne ekološke prednosti. Laurence Lea iz Moxion Power je naglasio da uklanjanje privremenih dizel motora iz građevinske industrije može izazvati veliku promenu, dok rad i proizvodnja ostaju nepromenjeni.
Garrett St. John iz kompanije Bigge kaže da ne planiraju da se zaustave na ovoj jednoj električnoj dizalici. Ulažu i u električne kamione za dvorišta i solarne panele kako bi što više svojih operacija prebacili na obnovljive izvore energije. Naglašava da ne žele da ovo bude jednokratno već sveobuhvatno rešenje.
Ova inovacija je jedna u nizu koja promoviše čistiju budućnost u građevinskoj industriji.