Letnje održavanje puteva u gradu na Veternici i ove godine će najverovatnije početi tek u septembru. Na rešenje „Direkcije za urbanizam i izgradnju“ stigla je nova žalba Komisiji za zaštitu prava ponuđača, pa se tako ponavlja prošlogodišnji scenario dugog čekanja na odluku ko će da zakrpi udarne rupe. Razlika u ceni među konkurentima je čak 13,5 miliona dinara.
Ilustracija (Foto: Pixabay.com)
„Direkcija za urbanizam i izgradnju“ je ovogodišnji tender raspisala još u januaru, ponude su otvorene narednog meseca kada je i doneta odluka da se posao poveri jednom od četiri učesnika – „Maki Plastu“ iz Togočevca za 61,4 miliona dinara. Na odluku Komisije za zaštitu prava ponuđača, zbog žalbe PZP „Zaječar“, čekalo se do kraja maja. Ova komisija je naložila da se posao dodeli preduzeću iz Zaječara, čija je ponuda oko 75 miliona, ali je na to usledila žalba firme iz Togočevca.
- Firma iz Zaječara je dostavila kopije saobraćajnih dozvola za radne mašine, poput buldožera, pa je ocenjeno da je jedino njihova dokumentacija potpuna. Mi jesmo to tražili, ali samo za motorna vozila koja učestvuju u saobraćaju – kaže Slaviša Zlatanović, smenjeni direktor leskovačke „Direkcije za urbanizam i izgradnju“.
Direktor PZP „Zaječar“ Bojan Aleksić ističe da naručilac mora da vodi računa kada definiše uslove tendera.
- Naša cena je na granici procenjene vrednosti, ali i na ivici realnog za posao koji se od nas očekuje. Garantujemo Leskovčanima da ćemo posao odraditi bolje, brže i stručnije – ističu u PZP „Zaječar“.
Na primedbe da, za razliku od „Maki plasta“, nemaju sopstvenu asfaltnu bazu u Leskovcu poručuju da će kupiti asfalt. Aktuelni direktor leskovačke „Direkcije za urbanizam i izgradnju“ Milenko Milenković nije mogao da kaže kada će početi krpljenje ulica.
- Jedini način da na vreme dobijemo izvođača jeste da se skrate rokovi za odlučivanje o žalbama, naročito na instancama van lokalne samouprave. Kao što vidite sada umesto 20 odnosno 35 dana čekamo i po dva i po meseca – kazao je Milenković.
Naučili „caku“
Konkurenti PZP „Zaječar“ smatraju da su saobraćajne dozvole za radne mašine „caka“ na osnovu koje ta firma širom Srbije dobija poslove, ali iz Zaječara poručuju da su baš od Leskovčana naučili lekciju.