Nadvožnjak Zelena gora, na jednom od izlaza iz Kraljeva prema Ibarskoj magistrali, star je 20 godina i ni jednom nije rekonstruisan. Projekat sanacije nadvožnjaka postoji, ali grad Kraljevo ne može da obezbedi sredstva za rekonstrukciju. Novom kategorizacijom puteva, država preuzima obavezu sanacije, a rekonstrukcija će započeti nakon formiranja nove Vlade i usvajanja plana.
Usled istrošenosti i promena, delom i zbog nerešenog odvoda vode, sa nadvožnjaka povremeno odpadaju delovi betonske konstrukcije. Za 22 godine, samo su jednom zamenjena neoprenska ležišta i dilatacione spojnice.
- Već dve godine grad Kraljevo ima spremljenu tehničku dokumentaciju za sanaciju ovog nadvožnjaka, međutim s obzirom na to da se radi o prilično velikom obimu posla, grad nije bio u mogućnosti da isfinansira te radove – kaže direktor „Direkcije za planiranje i izgradnju grada Kraljeva“ Nenad Nerić.
Novom prekategorizacijom puteva, pri čemu je ovaj nadvožnjak na putu od državnog interesa, za njegovu rekonstrukciju nadležno je Javno preduzeće „Putevi Srbije“.
- Obezbeđena su sredstva 55 miliona dinara, prema projektnoj dokumentaciji koju je grad obezbedio. Projektom je predviđena sanacija svih betonskih površina i zamena kolovoznih zastora, skidanje hidroizolacije, novi asfaltni slojevi, pešačke staze, ograda kao i rasveta na nadvožnjaku – kaže Predrag Đurović iz JP „Putevi Srbije“.
Dnevno preko nadvožnjaka prođe oko 7.000 vozila. Bezbednost svih učesnika u saobraćaju nije ugrožena. Pri tom, neophodno je da pešaci, koji prolaze ispod nadvožnjaka, koriste obeleženu i sada obezbeđenu betonsku stazu. Kada će dugo očekivana sanacija nadvožnjaka početi, znaće se nakon formiranja nove Vlade i usvajanje plana.
Gradske vlasti će u međuvremenu, pribaviti sve saglasnosti za promene režima drumskog, ali i nesmetano odvijanje železničkog saobraćaja, s obzirom na to da ispod nadvožnjaka prolaze železnička pruga i ulica.