Saobraćaj u Vojvođanskoj ulici preusmeren je u novu kolovoznu traku, budući da je asfaltirano svih 900 metara novoizgrađene deonice. Sada mogu da počnu i radovi na uklanjanju postojećih traka i oslobađanju svih infrastrukturnih vodova na bežanijskoj strani ulice, što predstavlja teži deo posla u okviru rekonstrukcije. Nastavak radova će biti prilagođen potrebama stanovnika Vojvođanske ulice i izvodiće se fazno, kako bi se u najvećoj meri omogućio nesmetan prilaz kućama, saopšteno je iz "Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda".
Od početka oktobra raščišćen je deo za novu kolovoznu traku, od Gandijeve do dela ispred Ulice Dušana Vukasovića, a zatim su položene kanalizacione i vodovodne cevi, iznad kojih je urađen trup saobraćajnice. Pre samog asfaltiranja završena je ugradnja slivnika i ivičnjaka. Uz završenu kolovoznu traku nastaviće se izgradnja pešačko-biciklističkih staza, postavljanje javnog osvetljenja i uređenje zelenih površina.
Profil ulice sastoji se od razdvojenih kolovoza sa po tri saobraćajne trake, razdelnog pojasa, obostranih biciklističkih staza i trotoara, kao i obostranog ivičnog zelenila. Ukupna širina saobraćajnice na ovom delu biće 36 metara, izgradiće se dve nove semaforisane raskrsnice i biće obezbeđeni ulivi u postojeće blokovske saobraćajnice.
Izgradnju finansira "Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda" sa 311 miliona dinara. Radovi će trajati do leta, a vozila će moći da koriste Vojvođansku ulicu sve vreme, uz povremene izmene u režimu saobraćaja. Ova ulica se nastavlja na ranije izgrađen saobraćajni pravac od Tošinog bunara i Zemunske ulice, a ukupna dužina nove Vojvođanske ulice je kilometar i po.
U prvoj fazi izvođenja, 2008. godine, direkcija je finansirala radove na delu od Ulice dr Ivana Ribara do Ulice Dušana Vukasovića. Izgrađena je nova saobraćajnica širine 39 metara, sa po tri saobraćajne trake u oba smera, razdelnim ostrvom od četiri metra u okviru kojeg se nalazi javna rasveta, dvostruki zaštitni zeleni pojas i obostrani trotoari od po tri metra. U sklopu saobraćjnice izgrađene su autobuske niše, a ispod saobraćajnice izvedena je i potrebna infrastruktura.
Čitav prostor Novog Beograda ispresecan je saobraćajnicama u dužini od 160 kilometara. Vojvođanska ulica predstavlja glavnu saobraćajnicu koja prolazi kroz naselje Bežanija. U gradskom saobraćaju ova ulica predstavlja jednu od glavnih veza zaposlenima, učenicima i studentima iz novobeogradskih blokova i prigradskih naselja sa centralnim delovima Beograda.
Vojvođanskom ulicom odvija se značajan putnički i teretni saobraćaj i njom prolazi više linija gradskog saobraćaja, kao i linije prigradskog saobraćaja za Jakovo, Dobanovce i druga naselja ovog dela Srema. Ulica će se koristiti i za međugradski saobraćaj, budući da će saobraćajnicom T-6 biti direktno povezana sa obilaznicom oko Beograda, koja povezuje auto-put Beograd-Zagreb, Kružni put i auto-put Beograd-Niš.