Ministar saobraćaja Aleksandar Antić obišao je završne radove na obnovi starog mosta preko Dunava kod Beške, koji će biti okončani u narednih nekoliko nedelja, i tom prilikom istakao da je cilj Ministarstva da se što više uposle domaća preduzeća na velikim projektima. Antić je rekao da će rehabilitacija i rekonstrukcija starog mosta kod Beške koštati oko 16 miliona evra i da je preduzeće "Mostogradnja" pokazalo na tom projektu da domaće firme mogu da realizuju uspešno velike projekte.
"Mostogradnja" je zamenila austrijsku kompaniju "Alpinu" koja je ranije bila glavni izvođač radova na obnovi starog mosta kod Beške. Taj projekat finansira Evropska investiciona banka.
Govoreći o obnovi starog mosta kod Beške, Antić je rekao da će "Mostogradnja" dobiti dodatne reference zbog tog projekta na osnovu kojeg će moći da učestvuje u budućim tenderima za nove, velike, projekte. Ministar je istakao da će sa završetkom obnove starog mosta biti povezan ceo pravac Koridora 10 od Batajničke petlje do Horgoša. Antić je podsetio da je nakon izgradnje novog mosta kod Beške obustavljen saobraćaj na starom mostu zbog radova na njegovoj obnovi.
Vršilac dužnosti generalnog direktora "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak je rekao da je na starom mostu kod Beške urađena kompletna obova, slična obnovi mosta Gazela u Beogradu. Prema rečima Drobnjaka, od izgradnje mosta preko Dunava kod Beške 1981. godine, nikad nije rađena rekonstruckija, i taj most će posle ovih radova biti skoro kao nov, na kome neće biti problema u naredne dve do tri decenije. Do sada je već postavljeno 22.500 kvadartnih metara hidroizolacije i 36.200 kvadratnih metara asfalta i očekuje se završetak asfalterskih radova do kraja iduće nedelje, ukoliko to vremenski uslovi dozvole. Nakon toga ostaje da se završe radovi na postavljanju saobraćajne signalizacije. Asfalterske radove izvodi preduzeće "Vojput" iz Subotice.