Kružni tok na petlji "Radnička" već mesec i po je u upotrebi. Radovi su posle otvaranja nastavljeni i već se primiče rok kada će odvijanje saobraćaja preko ove saobraćajnice ući u drugu fazu. U skladu sa planom, novi režim se uvodi sledeće sedmice, a vozačima će na raspolaganju biti rampa koja se spušta prema Adi Ciganliji.
U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju, novu fazu u odvijanju saobraćaja najavljuju već za početak iduće nedelje.
- U smeru ka Banovom brdu vozila će koristiti dve odvojene trake, jednu preko južnog vijadukta, a druga će ići preko parkinga kod Beogradskog sajma ka kružnom toku i sa njega će vozila prvi put silaziti novom rampom u Radničku ulicu – kaže Nenad Bajić iz direkcije. - Za vozila ka centru grada neće se menjati trasa i ona će se, početkom ove faze radova, i dalje kretati preko kružnog toka u dve trake. Kako radovi budu odmicali, tako će i saobraćaj u smeru ka gradu biti prebačen na južni vijadukt.
Istovremeno radovi na izgradnji drugog, severnog vijadukta, nesmetano teku. Ove nedelje će biti razmontirana oplata i deo skele koji su korišćeni za izlivanje konstrukcije preko železničke pruge, a spuštanje konstrukcije na stubove planirano je za prve dane jula. Severna konstrukcija se sastoji iz dvanaest polja, dugačka je ukupno 310 metara i imaće tri saobraćajne trake koje će koristiti vozila iz centra grada u smeru ka Banovom brdu.
Planirano je da svi radovi na izgradnji petlje "Radnička" budu završeni do kraja ove godine.
Radi se i deo preko Topčiderke
Izmene u saobraćaju su neophodne kako bi se izvela rekonstrukcija Radničke ulice na delu ispred Topčiderke. Takođe, čim se smanji vodostaj, počeće i radovi na izgradnji treće konstrukcije mosta preko Topčiderke. Dok traje ova faza, izvodiće se i radovi na delu Bulevara vojvode Mišića iza Beogradskog sajma.
Saobraćaj u sva četiri pravca
Kada svi radovi budu završeni, koristeći kružni tok i rampe, saobraćaj će se preko Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića razvijati u sva četiri pravca – ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i centru grada. Za slobodno odvijanje pešačkog i biciklističkog saobraćaja biće izgrađen dovoljan broj liftova, stepeništa, trotoara i staza.